کد خبر : 8337
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 14:50
-

نجفی:مس یکی از تیم های مدعی لیگ است

نجفی:مس یکی از تیم های مدعی لیگ است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتسال شهرداری به مس سونگون خاطر نشان کرد: با تصویب کمیته راهبردی ورزش سازمان مس مبنی بر تیمداری باشگاه مس سونگون در یک رشته در سطح اول مسابقات و با توجه به اینکه شهرداری قصد تحت حمایت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتسال شهرداری به مس سونگون خاطر نشان کرد: با تصویب کمیته راهبردی ورزش سازمان مس مبنی بر تیمداری باشگاه مس سونگون در یک رشته در سطح اول مسابقات و با توجه به اینکه شهرداری قصد تحت حمایت قرار دادن ماشین سازی را داشت، امتیاز تیم فوتسال را گرفتیم.

نجفی ادامه داد: با توجه به حفظ شاکله اصلی تیم شهرداری و جذب بازیکنان ملی پوش، مطمئن باشید مس سونگون یکی از تیم های مدعی لیگ فوتسال پیش رو خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون ضمن تائید پیوستن پردگی و وزیرزاده به این تیم، ابراز امیدواری کرد: شرکت ملی مس ایران در تلاش است تا تمامی زیر ساخت های مورد نیاز را در ورزقان برای انجام بازی‌ها در این شهر را فراهم کند؛ ورزقان چند سالن خوب دارد که با برطرف کردن نواقصات آن‌ها می توان بازی های لیگ را در آن‌ها برگزار کرد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تمرینات تیم در ورزقان پیگیری می شود و مشغول انجام نقل و انتقالات در هیات فوتبال هستیم. مکاتبات مورد نیاز را با فدراسیون انجام داده ایم تا برای بازدید از سالن‌ها به ورزقان بیایند و تائیدیه لازم برای برگزاری مسابقات اخذ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۴

میشه بازیکنان ملی پوشتونو نام ببرین؟