کد خبر : 8368
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 13:15
-

شمس:مدیران حفاری نشان دادند مملکتشان را بیشتر از خودشان دوست دارند

شمس:مدیران حفاری نشان دادند مملکتشان را بیشتر از خودشان دوست دارند
سرمربی تیم فوتسال دبیری گفت: حفاری سخاوتمندانه دروازه‌بان اولش را در اختیار ما قرار داد و نشان داد آنها مملکت‌شان را بیشتر از خودشان دوست دارند و این حرف «ملی، ملی» را واقعا مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی تایلند اظهار داشت: همانطور که دیروز گفتم نگرانی در مورد گل خوردن‌های دبیری طبیعی است و تلاش می‌کنیم که آن را برطرف کنیم، در موردش فکر کردیم و امروز (چهارشنبه) بازی بسیار خوبی برابر تیم ملی تایلند انجام دادیم. با احتیاط کامل بازی را اداره کردیم و اسیر ضدحمله نشدیم. در تایم اول توسط وحید قاسمی گل زدیم و این داستان در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و خیلی منطقی، خوب و بااحتیاط بازی کردیم و توسط جواد اصغری‌مقدم از روی ضربه کرنر به گل دوم رسیدیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه همه نفرات‌مان به میدان رفتند و از هر ۱۳ بازیکنی که با خود به تایلند آورده‌ایم، در ترکیب استفاده کردیم. نکته خوب این مسابقه نیز درخشش هر دو دروازه‌بان‌مان بود. علیرضا صمیمی و رضا موثق هر دو امروز درون دروازه قرار گرفتند و خیلی هم خوب کار کردند.

شمس با اشاره به همکاری برخی باشگاه‌ها در آستانه جام باشگاه‌ها با این تیم، تصریح کرد: واقعا جای تشکر از باشگاه حفاری اهواز و علیرضا حاجتی مدیرعامل و ناظم‌الشریعه سرمربی‌شان دارد که سخاوتمندانه دروازه‌بان اول‌شان را به صورت قرضی در اختیار ما قرار دادند. آنها نشان دادند که مملکت‌شان را بیشتر از خودشان دوست دارند و این حرف «ملی، ملی» را واقعا مد نظر قرار دادند. همچنین باید از تیم‌های مس سونگون، شهرداری ساوه و تیم ملی فوتسال که در بازی‌های دوستانه رودرروی ما قرار گرفتند تشکر کنم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال تاکید کرد: دیدار با تایلند آخرین بازی دوستانه ما پیش از جام باشگاه‌ها بود، ما از همه بازی‌های تدارکاتی‌مان درس گرفتیم و درنهایت تایلند را به شایستگی شکست دادیم. روز جمعه نیز به چین می‌رویم و از همان روز تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم تا روز دوشنبه هفته آینده اولین بازی‌مان را در جام باشگاه‌ها برگزار کنیم. چیزی که در این راه به شدت نیاز داریم دعای خیر مردم خصوصا آذربایجانی‌ها و تبریزی‌ها است تا ان‌شاء‌الله با دست پر به ایران بازگردیم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

خوبه

رهبر چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱

عالیه

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

چرا به شما حال نده فعلا که حفاری شده تیم شیراز
نه اهواز بعد زبونشم درازه حاجتی عجب رویی داره بخدا
تو رسانه ها میگه ما امسال بومی گرایی میکنیم
کو بومی گرایی
آها ۵ تا بازیکن از شیراز و یکی دوتا از بوشهر بوی گرایی هست
شرکت ملی حفاری صحاب نداره که حاجتی رو گذاشته که رفیق بازی کنه

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

رفتن اقای صمیمی فقط جبران بخشی از محبت ایشان برای قهرمانی دبیری هست نه چیز دیگه