کد خبر : 8373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 13:26
-

عقابی: شهرداری ساوه در لیگ مدعی نخواهد بود!

عقابی: شهرداری ساوه در لیگ مدعی نخواهد بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا عقابی در مورد بازی‌های دوستانه‌ای که تیمش برابر دبیری و تاسیسات انجام داده و هر دو تیم را نیز زمین‌گیر کرده است، اظهار داشت: بازیکنان ما جوان هستند و خیلی دوندگی دارند. ما به زمان احتیاج داریم که باتجربه‌تر شویم. سرمربی تیم شهرداری ساوه در مورد بازی دوستانه روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا عقابی در مورد بازی‌های دوستانه‌ای که تیمش برابر دبیری و تاسیسات انجام داده و هر دو تیم را نیز زمین‌گیر کرده است، اظهار داشت: بازیکنان ما جوان هستند و خیلی دوندگی دارند. ما به زمان احتیاج داریم که باتجربه‌تر شویم.

سرمربی تیم شهرداری ساوه در مورد بازی دوستانه روز گذشته‌ برابر تاسیسات دریایی تصریح کرد: بازی سه بر سه مساوی شد. البته ما در وقت قانونی سه بر دو از حریف پیش بودیم اما به درخواست تیم مقابل ۱۰ دقیقه بیشتر بازی کردیم که دو تیم بیشتر محک بخورند و در همین فاصله وحید شمسایی گل زد. ما دنبال نتیجه نبودیم، مهم محک خوردن تیم بود.

وی در این مورد که دیگر باید شهرداری ساوه را جزو تیم‌های مدعی لیگ به حساب آورد، تاکید کرد: نه اصلا اینطور نیست. ما امسال ۹ بازیکن از دست دادیم و تنها مجتبی مریدی‌زاده، حمید واحدی و مهدی حسن‌زاده را جذب کردیم. امسال در مسابقات شرکت می‌کنیم و همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. خیلی مصمم و باانگیزه هستیم. از نظر مالی هم تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نداشته‌ایم. ما هرگز در حد تیم‌هایی چون گیتی‌پسند، تاسیسات دریایی و دبیری نیستیم. ما یک تیم معمولی هستیم.

عقابی با تمجید از تیم‌ تاسیسات گفت: آنها خیلی مهره دارند. در کنار بازیکنان خوب، کادرفنی‌شان خیلی قوی است و افراد نامداری در آن حضور دارند. ما از دیدار با این تیم و همچنین دبیری، تجربیات زیادی به دست آوردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

اینا همش فیلمشه
امسال حداقل تو ساوه پوست تیم ها رو میکنه میگی نه نگاه کن