کد خبر : 8380
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 16:00
-

مظفر: برای پرسپولیس نداشتن ۱۰۰ میلیون جای تاسف دارد

مظفر: برای پرسپولیس نداشتن ۱۰۰ میلیون جای تاسف دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم بانوان سرخپوشان پایتخت از فصل گذشته تا به الان تنها ۲۵ درصد از قراردادهایشان را از باشگاه گرفته اند و حالا باید برای دریافت مبلغ ناچیز باقی مانده هر روز به باشگاه بروند و هیچ چیزی عایدشان نشود. شهرزاد مظفر سرمربی فصل گذشته تیم بانوان پرسپولیس در خصوص حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم بانوان سرخپوشان پایتخت از فصل گذشته تا به الان تنها ۲۵ درصد از قراردادهایشان را از باشگاه گرفته اند و حالا باید برای دریافت مبلغ ناچیز باقی مانده هر روز به باشگاه بروند و هیچ چیزی عایدشان نشود.

شهرزاد مظفر سرمربی فصل گذشته تیم بانوان پرسپولیس در خصوص حضور بازیکنانش در باشگاه گفت: متاسفانه مدت ها است بازیکنان به دنبال طلب هایشان هستند و دستشان به جایی بند نیست. باشگاه مدام می گوید پول نداریم و بازیکنان هم نیاز دارند و نمی دانند دیگر باید چه کاری انجام دهند؟

وی در ادامه گفت: برای تیم پرسپولیس نداشتن پول های ناچیز قرارداد بانوان جای تاسف دارد. من پیگیر این موضوع از مراجع دیگر هستم و حتی اگر لازم باشد از فدراسیون هم اقدام خواهم کرد. قراردادهای همه ما با این تیم تمام شده است و بازیکنان می خواهند به تیم های دیگر بپیوندند ولی درگیر مطالباتشان هستند.

مظفر در ادامه تصریح کرد: برای باشگاهی که قراردادهای میلیاردی با مردانش می بندد پرداخت ۱۰۰ میلیون مطالبات کل تیم بانوان زیاد است؟ بالاترین مبلغ قرارداد در تیم ما ۱۷ میلیون بوده است . من از تمام ظرفیت ها برای زنده کردن پول بازیکنانم استفاده می کنم و پیگیر ماجرا هستم.

مظفر برای برنامه های فصل پیش رو اظهار داشت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تیم ندارم و شاید هم تیمداری نکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مريم پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

آخه حیف شما نیست تیمداری نکنید خانم مظفر. شما سالهاست کاشتید الان یه سری آدمایی که معلوم نیست از کجا اومدن سرمربی میشن خیلی راحت و کاشته شمارو برداشت میکنن. خدا ازشون نگذره

شهناز پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

زحمات تیم ملی رو خانم مظفر کشید استفادشو یاری میکنه.آخه اون از مربیگری چی میدونه!!!!!؟؟؟؟؟؟