کد خبر : 8367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 12:52
-

کشاورز: هیچ مشکلی بین من و مدیران گیتی پسند وجود ندارد

کشاورز: هیچ مشکلی بین من و مدیران گیتی پسند وجود ندارد
سرمربی تیم گیتی پسند با ابراز رضایت از اردوی این تیم در مشهد،هر گونه مشکل با مدیریت باشگاه را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در مورد اردوی تیمش در مشهد در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز از اصفهان به مشهد می‌رویم تا اردوی پنج روزه‌مان در این شهر را آغاز کنیم. در این مدت قرار است با یک تیم خوب لیگ یکی و همچنین فردوسی و فرش‌آرا بازی کنیم. ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز ۲ شهریور نیز به اصفهان بازمی‌گردیم.

وی در مورد بازیکنانی که گیتی‌پسند به خدمت گرفته، تاکید کرد: امین نصرالله، احسان سهیلی و علی عابدین را از لیگ یک و حسن لولاکی و علی آذرپرور را از تیم‌های لیگ برتری به خدمت گرفته‌ایم. البته مسلم رستمی‌ها‌ هم که فعلا مشکل رضایت‌نامه دارد. در حال حاضر کادرفنی‌مان را نیز حمید بی‌غم، محمد کریمی، مهدی بهرامیان و محمد همدانی (مربی گلرها) تشکیل می‌دهند که با این شرایط تقریبا کادر بازیکنان و مربیان‌مان تکمیل شده‌اند.

سرمربی – بازیکن گیتی‌پسند در مورد وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: از شرایط راضی هستم و تنها مشکلی که وجود دارد، کمبود زمان است. تیم ما دیر شکل گرفت، درحالیکه یک تیم برای آنکه خوب برای مسابقات شکل بگیرد حداقل به ۲۰ روز زمان احتیاج دارد. در واقع ما به صورت mp3 تیم را بستیم! امیدوارم خدا کمک‌مان کند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه گفته می‌شود همکاری خوبی بین او و باشگاه وجود ندارد، ادامه داد: اصلا اینطور نیست. هر چیزی که خواسته‌ام در اختیارم قرار داده‌اند. با هر کسی که دوست داشتم وارد مذاکره شدم. کارها بدون مشکل پیش می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

اره مشکلى نیست، چند روز دیگه هم حسین افضلى اضاف میشه به این تیم مریض، و جمع ، جمع میشه، على طاهرى داره یواش یواش فامیلش رو غالب میکنه

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

ok

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۵

اصلا مشکلی نیست.یه نگاه به کادر فنی داغونه گیتی بندازید متوجه میشید که همه اینها رو طاهری به کشاورز قالب کرده.مسخره ترین کادر فنی تیمهای لیگ برتر

محمدی پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۶

سلام از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت میکنم ایشا… قهرمانی ، به دوستان یاوه گو هم گوش نده، موفق باشی کاپیتان دوست داشتنی.

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

اقای محمدی زمانی میدودی وسط زمین بازیکنها را ماچ میکردی بعد به سفارش فلان مقام به تیم وصل شدی حالا صاحب نظر هم شدی

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

این هم اصطلاح جدید از طرف اقای مربا
ام پی تیری
برو همون موزیکهای انچنانیتو ببین