کد خبر : 8474
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 11:14
-

ابطحی:شناخت کافی از بازیکنان شهروند دارم

ابطحی:شناخت کافی از بازیکنان شهروند دارم
سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه این تیم بازیکنان جوان خوبی در ترکیب داردگفت : مازندران از قطب های فوتسال کشور است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید مهدی ابطحی گفت : مازندران از قطب های فوتسال کشور است که بازیکنان جوان و بومی خوبی در گوشه کنار این استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به خاطر آقای نجاریان به ساری آمد، تصریح کرد: اگر تلاش و پشتکار آقای نجاریان نبود تا الان راه ساری منحل شده بود.

سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه این تیم بازیکنان جوان خوبی در ترکیب دارد، افزود: بازی لیگ هر سال هیجان تر نسبت به سال گذشته برگزار می شود که نماینده فوتسال مازندران سال گذشته با بدشانسی از لیگ سقوط کرد.

ابطحی با اشاره به اینکه شهروند ساری از تیم های پرطرفدار فوتسال کشور است، گفت: نجاریان به خاطر علاقمندی به هواداران تیمش شهرش باردیگر امتیاز تیم لیگ برتری را برای ساروی ها خریداری کرد تا سهمیه نماینده ساری در لیگ برتر حفظ شود.

وی از حضور در تمرینات تیم شهروند ساری خبر داد و افزود: در حال حاضر در ساری حضور دارم از سالن تمرین و امکانات باشگاه بازدید کردم و امیدوارم تا یک شنبه قرارداد به صورت نهایی امضا شود.

ابطحی در ادامه ابراز داشت: تیم شهروند ساری در سال های اولیه حضور در لیگ از مدعیان بود ولی به مرور زمان طی سه چهار اخیر با از دست دادن بازیکن خوب نبود و باید با همکاری مسئولان استانی و شهری روی این تیم کار کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهروند همان تیمی در لیگ خواهد شد که هواداران ساروی می خواهند، خاطرنشان کرد: از زمانی که لیگ فوتسال کشور آغاز شد شناخت کافی روی تیم و بازیکنان ساری داشتم و به همین خاطر این مسئولیت را قبول کردم.

فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های از پانزدهم شهریور آغاز می شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.