کد خبر : 8566
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 14:19
-

منشاء ویروس از استخر بود یا هرمانتس ؟

منشاء ویروس از استخر بود یا هرمانتس ؟
رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری گفت: ویروسی که گریبانگیر چند تن از بازیکنان تیم دبیری شده است منشاء آن از استخری بوده که بازیکنان به آنجا رفته بودند، این در حالی است که به نظر می‌رسد اعضای تیم دبیری این ویروس را از ویکتور هرمانتس سرمربی تیم ملی تایلند گرفته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دکتر شهرام دبیری درباره بیماری که گریبانگیر چند تن از بازیکنان تیم دبیری شده است، اظهار کرد: متاسفانه ویروسی که در بازیکنان مشاهد شده منشاء آن از استخری بوده که بازیکنان به آنجا رفته بودند.

رئیس هیات مدیره دبیری که خود پزشک است درباره وضعیت مبتلایان به این ویروس گفت: نسبتا تا حدودی این بیماری رفع شده و بازیکنان بهتر هستند و کادر پزشکی تیم در تلاش برای بهبودی کامل بازیکنان هستند.

دبیری در پاسخ به اینکه بعضی از این بازیکنان فیکس تیم هستند و آیا به بازی روز سه‌شنبه‌ می‌رسند، اظهار کرد: به احتمال قوی بازیکنان مبتلا، به بازی روز سه‌شنبه خواهند رسید.

ظاهرا دوره نقاهت این ویروس چشمی سه روز است که براین‌اساس به نظر می‌رسد حسین شمس فردا می‌تواند از فخیم، اصغری‌مقدم، قاسمی، موثق و عزتی که دچار این ویروس شدند، در ترکیب تیمش استفاده کند.

مشکل جدید نماینده ایران، ابتلای پزشک تیم و رشید قلی‌پور دیگر بازیکن این تیم است که امروز استراحت کردند و سه روز دیگر بهبود پیدا خواهند کرد.

با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد اعضای تیم دبیری این ویروس را از ویکتور هرمانتس سرمربی تیم ملی تایلند گرفته باشند.این تیم پیش از سفر به چین دیداری دوستانه با این تیم در بانکوک داشت و همه اعضای تیم با هرمانتس دست دادند.هرمانتس نیز به این ویروس مبتلا بوده که دبیری‌ها آن زمان اطلاعی از این موضوع نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.