کد خبر : 8622
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 15:40
-

سه کارت زرد دردسر ساز برای بازیکنان دبیری/مشکل تغذیه و تماشاگر در شنگدو

سه کارت زرد دردسر ساز برای بازیکنان دبیری/مشکل تغذیه و تماشاگر در شنگدو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا از امروز (دوشنبه) در شهر شنگدوی چین زده شد. نکته جالب توجه حضور انگشت‌شمار تماشاگران در بازی‌های امروز بود. شنگدویی‌ها نشان دادند علاقه زیادی به فوتسال ندارند. شاید آنها از مراحل پایانی مسابقات استقبال بهتری به عمل آورند اما استارت مسابقات که با حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا از امروز (دوشنبه) در شهر شنگدوی چین زده شد.

نکته جالب توجه حضور انگشت‌شمار تماشاگران در بازی‌های امروز بود. شنگدویی‌ها نشان دادند علاقه زیادی به فوتسال ندارند.

شاید آنها از مراحل پایانی مسابقات استقبال بهتری به عمل آورند اما استارت مسابقات که با حضور تنها ۲۰ تا ۳۰ نفر در سالن همراه بود.

تیم دبیری در روز نخست این بازی‌های موفق شد با نتیجه پنج بر یک از سد تیم بیروت بانک لبنان بگذرد.

دبیری در کنار زدن پنج گل، سه کارت زرد هم دریافت کرد که این آماری نگران‌کننده برای این تیم به شمار می‌رود.

بابک اکبری، بهروز جعفری و وحید قاسمی اگر در بازی فردا هم کارت بگیرند، دیدار حساس با چونبوری تایلند قهرمان دوره قبل جام باشگاه‌ها را از دست خواهند داد.

اگر از این بازیکنان در بازی دوم با القادسیه کویت استفاده نشود و آنها در دیدار با چونبوری کارت بگیرند، آنوقت دیدار نیمه‌نهایی که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود را از دست می‌دهند، در هر صورت کارت زرد دوم برای هر یک از این نفرات برای حسین شمس دردسرساز خواهد شد.

سرمربی تیم دبیری نیز با اشاره به تعداد انگشت‌شمار تماشاگران حاضر در سالن برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا در چین گفت:‌ با حضور ۲۰ -۳۰ تماشاگر در سالن، همه می‌پرسند که چرا AFC این شهر را برای میزبانی جام باشگاه‌ها انتخاب کرده است. اینجا یک شهر بدون امکانات و بدون تماشاگر است.

شمس تصریح کرد: این شهر از نظر تغذیه شرایط بسیار بدی دارد. تیم ما، کویت، ازبکستان و لبنان از نظر تغذیه با مشکل مواجه هستند و ما فقط از کنسروها و غذاهایی که از ایران با خود به همراه آورده‌ایم، استفاده می‌کنیم. این موضوع را به اطلاع AFC رسانده‌ایم که قرار است رسیدگی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.