کد خبر : 8605
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 12:31
-

شمسایی:از صلابت تیم دبیری لذت بردم/ امیدوارم این روند تا کسب جام ادامه یابد

شمسایی:از صلابت تیم دبیری لذت بردم/ امیدوارم این روند تا کسب جام ادامه یابد
سرمربی سابق تیم دبیری تبریز در گفتگویی با fut5al گفت:از صلابت تیم دبیری در این دیدار که به دلیل حضور مربی بزرگی به نام شمس و بازیکنان توانمند ایرانی محقق شد ، لذت بردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با توجه به برتری پر گل تیم دبیری تبریز در برابر بانک بیروت لبنان و شناخت وحید شمسایی از تیم دبیری و تیم های آسیایی پایگاه خبری فوتسال ایران در مصاحبه ای نظر وی را در این خصوص جویا شد.

fut5al:نظرتان در مورد پیروزی دبیری در اولین دیدار آسیایی چیست؟
شمسایی: اول خوشحال هستم از اینکه این تیم تبریزی را در رقابت های آسیایی دیدم ، چون سال گذشته در این ایام حضور این تیم در آُسیا به عنوان یک هدف برنامه ریزی شده بود که با قهرمانی در لیگ محقق شد.
ثانیاًاز صلابت تیم دبیری در این دیدار که به دلیل حضور مربی بزرگی به نام شمس و بازیکنان توانمند ایرانی محقق شد ، لذت بردم. بازیکنان علیرغم گذراندن دوران نقاهت بیماری نشان داند که برای اعتلای نام ایران از هیچ کوششی فروگذار نیستند و واقعاً شایسته قهرمانی آسیا هستند.امیدوارم با توجه به حضور شمس و مدیران دلسوز تیم دبیری این روند تا کسب جام ادامه یابد، تا این قهرمانی ناکامی های اخیر فوتسال را جبران کند.

fut5al:: کدام بازیکن شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن بود؟
شمسایی: خوشبختانه تیم دبیری در مجوع کارهای گروهی خوب بود و هر بازیکنی که به میدان رفت با تمام توان برای موفقیت تیم خود کوشید به خصوص ۵ دقیقه پایانی نیمه اول و نیمه دوم که به طور کامل بر حریف احاطه داشتیم و گروه فنی afc نیز به همین دلیل به حق یک بازیکن ایرانی را به عنوان بهترین میدان انتخاب کرد.

fut5al:: بازی فردا در برابر القادسیه را به چه نحو پیش بینی می کنید؟
شمسایی: قاعدتاً با توجه به حضور آقای شمس در راس کادرفنی دبیری و شناخت ایشان به دلیل فعالیت چند ساله در فوتسال کویت ، نماینده ایران با آگاهی در این دیدار به میدان خواهد رفت.
مربی القادسیه که مسئولیت تیم ملی کویت را هم بر عهده دارد در این چند ساله با توجه به پتانسیل پایین نیروی انسانی در فوتسال این کشور بیشتر بر روی ساختار دفاعی و افزایش توان فنی تیم در این بخش فعالیت نموده است و در دفاع قوی تر از حمله هستند که انشاء اله امکان برتری بر این تیم هم وجود دارد.
سال گذشته هم که دبیری به این تیم باخت ، به این دلیل بود که تیم کویتی بر اساس قوانین مسابقات ۱۱ بازیکن برزیلی را در ترکیب تیم خود داشت ولی تیم امسال القادسیه بیشتر مرکب از بازیکنان کویتی است و یکی دو بازیکن برزیلی دارد، که با شخصیتی بالایی که از تیم دبیری در دیدار امروز دیدیم ، تیم ایران توانایی و قدرت برتری بر این تیم را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یوشف دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

ببین نخود هر آشی شدیاا… آخه من موندم تو که حتی انگشت کوچیک شمسایی نمیتونی باشی چرا به همه نظر میدی…

نام ... دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

شما با خودت هم درگیری داری?

نام ... سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

از هوش محمد کشاورز که مسولیت سرمربیگری گیتی را قبول کرد چی لذت نبردید?

نام... سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

برو کلانتری از خودت و اطرافیانت وخلاصه هر کی که میشناسی شکایت کن تا دلت حال بیاد!!!!!