کد خبر : 8618
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 14:16
دسته‌بندی نشده
-

شمس: کسب پیروزی در بازی نخست، اهمیت بالایی دارد/ سه اخطار بی مورد گرفتیم

شمس: کسب پیروزی در بازی نخست، اهمیت بالایی دارد/ سه اخطار بی مورد گرفتیم
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز از پیروزی شاگردانش مقابل نماینده لبنان ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس، سرمربی دبیری تبریز در پی پیروزی شاگردانش مقابل نماینده لبنان گفت: در هر تورنمنتی کسب پیروزی در بازی نخست از اهمیت بالایی برخوردار است چون بازیکنان با توجه به شرایط آن تورنمنت به طور کامل با هم هماهنگ نیستند. با توجه به اینکه این نخستین بازی‌‌مان در این رقابت‌ها بود نتیجه‌ای که رقم خورد نتیجه خوبی بود و از این بابت خوشحالم.
وی افزود: نیمه اول با روند کُندی آغاز شد و ما ابتدا سعی کردیم خودمان را با شرایط بازی وفق دهیم و در نیمه دوم هم حریف لبنانی ما به لحاظ بدنی کمی کم آورد. در مقابل بازیکنان ما آمادگی کامل برای بازی در تمام طول ۴۰ دقیقه را داشتند.
شمس ادامه داد:بازی خوبی برای روز اول بود. تایم اول زیاد خوب نبودیم و تاوان این بد بودن را با زدن تنها یک گل دادیم، اما در نیمه دوم به شرایط مسابقه برگشتیم و بچه‌ها خوب بودند و چهار گل زدیم. البته سه اخطار بی‌مورد هم داشتیم که با اشتباه داوری شکل گرفت. همچنین داور اشتباه کرد و گلی که با خطای مسلم بازیکن لبنانی روی علیرضا صمیمی به ثمر رسید را گرچه همه سالن اعتراض کردند اما گل را سالم اعلام کرد. او با لگد توپ را از دستان صمیمی خارج کرد و به گل رسید.

وی ادامه داد: تیم لبنانی تیم خوبی بود، یک بازیکن برزیلی به نام کاستا داشت که چپ‌پایی تکنیکی بود. این بازیکن برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز خواهد شد.

دژان دِدوویچ، سرمربی بَنک آف بیروت هم عنوان کرد: برای این پا به این مسابقات گذاشتیم که بدانیم وضعیت‌مان چطور است و حالا متوجه این موضوع شدیم. در نیمه نخست بازی خوبی انجام دادیم و تنها یک گل خوردیم و دو یا سه فرصت گلزنی را از دست دادیم.
وی گفت: متأسفانه بازیکنان ما در نیمه دوم خسته شدند، نیمه‌ای که نیمکت قوی دبیری تبریز کمک شایانی به آنها در کسب این پیروزی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

منظور از همه سالن که به داور اعتراض کردن همان ۲۰ نفری که تو سالن بودن یا صندلیهای خالی هم اعتراض کردند!!
البته واقعا واسه برد نماینده ایران خوشحال شدیم