کد خبر : 8647
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1393 - 13:24
-

بارش باران بازیکنان دبیری و القادسیه را مصدوم کرد

بارش باران بازیکنان دبیری و القادسیه را مصدوم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته تعدادی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های آسیا از جمله دبیری اعتراض خود را نسبت به امکانات ضعیف شهر شنگدو و تغذیه به مسئولان AFC اعلام کردند. با وجود اعتراض، علاوه بر اینکه از مشکلات کم نشد، یک مشکل دیگر نیز به میهمانان این دوره از بازی‌ها اضافه شد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته تعدادی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های آسیا از جمله دبیری اعتراض خود را نسبت به امکانات ضعیف شهر شنگدو و تغذیه به مسئولان AFC اعلام کردند.

با وجود اعتراض، علاوه بر اینکه از مشکلات کم نشد، یک مشکل دیگر نیز به میهمانان این دوره از بازی‌ها اضافه شد که مصدومیت چند تن از بازیکنان دو تیم القادسیه و دبیری را به همراه داشت.

گرچه بارش باران، اعضای تیم دبیری که از گرمای تابستانی ایران به شنگدو رفته بودند را خوشحال کرد اما این شادمانی دوام زیادی نداشت چراکه سقف سالن محل برگزاری مسابقه چکه می‌کرد و همین امر سالن را سُر کرده و در چند صحنه منجر به زمین خوردن بازیکنان دو تیم شد.

دلیل اخراج مدیر تیم القادسیه نیز همین موضوع بود. وی اعتقاد داشت در جریان به ثمر رسیدن یکی از گل‌های دبیری، یکی از بازیکنان آنها سُر خورده و داور در آن زمان باید بازی را قطع می‌کرده است.

نماینده ایران در این دوره از مسابقات در روز دوم جام باشگاه‌ها کارش را با دو پیروزی پنج بر یک مقابل بیروت بانک لبنان و هفت بر دو برابر القادسیه کویت پیگیری می‌کند.

این تیم صعودش را مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرده و فردا آخرین بازی دور مقدماتی را برابر چونبوری تایلند برگزار می‌کند.f

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.