کد خبر : 8665
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1393 - 17:24
-

به کسی پول نمی دهیم،بازیکنان باید صلواتی بازی کنند!

به کسی پول نمی دهیم،بازیکنان باید صلواتی بازی کنند!
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز می گوید هر بازیکنی که دوست دارد می تواند در این تیم بماند و صلواتی بازی کند چون خبری از پول نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صدیق‌اعلنی، مدیرعامل مقاومت البرز گفت: پس از تلاش‌های بسیاری که در جهت از دست ندادن امتیاز تیم مقاومت انجام شد، در نهایت این تیم در لیگ برتر فوتسال و در جمع مدعیان این ورزش حضور پیدا می‌کند.

این تصمیم با وجود مشکلات عدیده بودجه‌ای و همچنین با از دست رفتن زمان زیادی گرفته شد اما جای شکرش باقی است که زحمات چندین ساله ما در نهایت با حضور در لیگ برتر فوتسال به نتیجه رسید از این اتفاق خوشحالیم اما وضعیت خوبی انتظارمان را نمی‌کشد و تنها کسانی می‌توانند تحمل کنند که برای تیم مقاومت ارزش قائل باشد و به امید روزهای خوب شرایط سخت را پشت سر گذارند. در همین راستا با بازیکنان تیم صحبت کرده و شرایط را بازگو کردم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ بودجه‌ای برای اختصاص به بازیکنان نداریم و به معنای حرفه‌ای قادر به عقد قرارداد نیستیم پس هر کس که در تیم می‌ماند باید قید پول را بزند و صلواتی کار کند البته تمام این فاکتور‌ها نباید باعث شود سطح عملکرد فنی تیم کاهش یابد زیرا با جان و دل به لیگ برتر رسیدیم تنها کسانی ماندگار می‌شوند که بی‌پولی را دلیل خوبی برای نداشتن عملکرد مطلوب ندانند. صلواتی و با بی‌پولی وارد لیگ می‌شویم اما در صورت مشاهده هر گونه قصور در مقابله با بازیکن یا شخص خاطی محکم برخورد می‌کنیم همانگونه که با بازیکنان صد میلیونی برخورد می‌شود.

صدیق‌اعلنی افزود: نخستین باری است که تیمی با چنین شرایطی پا به لیگ برتر گذاشته اما با همه تفاسیر معتقدم عملکرد مطلوبی در لیگ برتر خواهیم داشت. البته تجربه رویارویی با تیم‌های لیگ برتری اهمیت بسیاری در عملکردمان دارد که امیدوارم انگیزه بازیکنان تبعات منفی نداشتن این فاکتور مهم را کمرنگ جلوه دهد. در صورتیکه با برنامه‌ها کادر فنی هماهنگ باشیم به طور حتم نخستین رقابت لیگ با شهرداری ساوه به یکی از بازی‌های مطلوبمان تبدیل خواهد شد.

***حضور تیم نظامی در لیگ برتر لازم و مفید است

مدیرعامل مقاومت البرز در پایان خاطرنشان کرد: حضور تیمی نظامی در ورزش حرفه‌ای هر رشته‌ای الزامی است در صورتیکه تیمی همچون مقاومت در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد مشکلات نظام وظیفه‌ای بازیکنان قابل حل است و به جای اینکه یک ستاره به دلیل انجام خدمت سربازی از دنیای حرفه‌ای فوتسال به مدت ۲سال دور شود و از توانایی‌هایش کاسته شود،‌می‌تواند با انجام رقابت‌ها در تیم‌های نظامی، مشکلات نظام وظیفه‌ای خود را حل کند. امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال نیز به ما در این امر یاری برسانند زیرا خواستار انجام رقابت‌هایمان با یک هفته تاخیر هستیم که تنها با مساعدت مسئولان امکان پذیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

چقدر ادم باید رو داشته باشه میگم از بازیکنا ی پولی بگیرید بد نیست یا هر بازی که میبازید بازیکنارو جریمه کنید تا پول بگیرید خرج تیم در بیاد مرد حسابی الان به ی گدا هزاری بدی قهر میکنه چه برسه به صلوات

iman سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

Amo jon fek kardi inja nezame vase hame shakho shone mikeshi vaghan moteassefam vase bazikonayi ke be in modiramel baj midan kasi nafrestade donbalet ke biyay timdari koni khodet donbale shohrati ke omadi to lige herfei vagarna jat hamon to padegane

راه ساری سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

مثل فصل قبل راه ساری

حسین سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

شعار هاتون بوی گند دروغ و ریا می ده.مردم بسیار باهوشتر از اونی که شما فکر می کنید هستند.لطفا با تظاهر وریا به شعور مردم توهین نکنید.به قول آقای نام می خواهید پول هفتگی از بچه ها بگیرید اضافه کاری شما هم تامین بشه؟

نام... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

آقایان مقاومت لطفا در اولین فرصت خود را به اولین بیمارستان معرفی کنید شما بیمار هستید به خدا مگر میشود کسی مجانی و صلواتی بازی کند ؟؟مگر صلواتی به کسی در مغازه چیزی میدهند؟؟مگر بازیکنان صلواتی در خیابان جابجا میشوند شما انگار خواب هستید!!

مدعی ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

شما از بازیکن میتونید استفاده کنید نسو استفاده ازموقعیت تیم نظامی باید بهره وری کرد نه….