کد خبر : 8648
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1393 - 13:28
-

شمس: سطح بازی دبیری- القادسیه فراتر از آسیا بود

شمس: سطح بازی دبیری- القادسیه فراتر از آسیا بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس پس از پیروزی پر گل تیم فوتسال دبیری تبریز برابر القادسیه کویت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: از اینکه موفق شدیم با هفت روش مختلف به گل برسیم خیلی خوشحالم. این نشان دهنده کیفیت تیم دبیری است. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس پس از پیروزی پر گل تیم فوتسال دبیری تبریز برابر القادسیه کویت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: از اینکه موفق شدیم با هفت روش مختلف به گل برسیم خیلی خوشحالم. این نشان دهنده کیفیت تیم دبیری است. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

وی افزود: به نظرم سطح این مسابقه بسیار بالا بود. خیلی بالاتر از سطح فوتسال آسیا. القادسیه تیم خوبی بود و عالی بازی کرد.

سرمربی تیم دبیری همچنین خاطرنشان کرد: با این حال تیم القادسیه در نیمه دوم خسته بود در حالی که بازیکنان ما آمادگی بدنی بالایی دارند به طوری که آنها در دقیقه آخر همانطوری بودند که در دقیقه اول بازی.

تیم فوتسال دبیری امروز سه شنبه در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا موفق شد تیم القادسیه را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست بدهد و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند. دبیری فردا چهارشنبه در آخرین مرحله گروهی به مصاف تیم چونبوری تایلند خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

بابت بدر نماینده ایران تبریک
دوتا سوال ۱ چرا دوستان اینقدر سطح فوتسال بسیاری تیمهای آسیا را بالا میدانند?
۲ معمولا چرا این دوستان چرا هر موقع تیم خودشان یک بازی مثلا خوب انجام میده سطح آن بازی از جایی که انجام میشه بالاتره? از سطح لیگ ایران’ازسطح آسیا’۰۰۰