کد خبر : 8691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 14:36
دسته‌بندی نشده
-

زنگ خطر برای نماینده ایران در بازی تشریفاتی

زنگ خطر برای نماینده ایران در بازی تشریفاتی
تیم فوتسال چونبوری تایلند با شکست نماینده ایران در بازی تشریفاتی گروه دوم مسابقات، زنگ خطر را برای از دست رفتن جام به صدا درآورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری ایران در سومین بازی دور گروهی خود و در حالی که صعودش به مرحله بعد این رقابت ها مسجل شده بود برابر چونبوری تایلند با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.

در این بازی که از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شده بود نماینده سفید پوش کشورمان با حملات پر تعداد کار خود را آغاز کرد اما با از دست رفتن موقعیت های متمادی سرانجام به خاطر خطاهای زیاد ۵ خطا شده و در اواخر نیمه اول دروازه اش گشوده شد.

شاگردان حسین شمس در آخرین ثانیه های نیمه اول توسط فرهاد فخیم به گل تساوی هم رسیدند اما داور این گل را به دلیل پایان وقت های قانونی این نیمه مردود اعلام کرد.

این موضوع باعث اعتراض شدید حسین شمس و حضورش در زمین مسابقه شد که داور نیز وی را به دلیل حضور در زمین و این اعتراض شدید از زمین اخراج و به روی سکوها فرستاد.

شاگردان شمس نیمه دوم را هم با حملات پرتعداد و بعضا احساسی آغاز کردند اما گل دوم بر روی ضد حمله توسط تایلندی ها آب سردی بر تیم عصبی شده دبیری بود که در موقعیت تک به تک «سورویچان» با صمیمی وارد دروازه دبیری شد. دبیری از دقیقه ۳۳ بازی را با سیستم ۵ نفره دنبال می کرد و بالاخره نیز توسط فرید نمازی در دقیقه ۳۶ به گل رسید تا فشار روانی از روی نماینده ایران برداشته شود.

در شرایطی که نماینده ایران آماده زدن گل مساوی بود کارت زرد سوم برای بهروز جعفری در دقیقه ۳۸ دبیری را  ۵ خطا کرد تا در دقیقه ۳۹ نماینده تایلند صاحب پنالتی نقطه دوم شود هر چند که این توپ با جایگیری خوب صمیمی به بیرون رفت.

در فاصله چند ثانیه به پایان اشتباه میان بازیکنان انتهای زمین دبیری در تقسیم وظیفه در هنگام سیستم ۵ خطا باعث شد تا دروازه بی دروازه بان این تیم برای بار سوم باز شود تا زنگ خطر برای بازیکنان به ظاهر مغرور شده دبیری به صدا درآید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

سلام دوستان عزیز
از تلاش چشمگیر شما برای کاهش تنش شکست تیم دبیری در جام باشگاههای آسیا تشکر میکنیم . ولی خود دبیری از قبل برای خودش تنش درست کرد زمانیکه حسین شمس احساس میکرد ۱۰۰ درصد قهرمانه ولی حالا فهمید از این خبرها نیست. آقای شمس دیکته نانوشته غلط نداره . یادمونه سال قبل که تیمی نداشتید دائما از همه انتقاد میکردید. اما حالا میبینید چقدر کار سخته.

فرشاد چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

این بازی اصلا تشریفاتی نبود. حالا دبیری باید با ناگویا بازی کنه

نام... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

آقایان محترم سایت چرا با شعور مردم بازی میکنید ؟؟؟ ۱- اگر این بازی تشریفاتی بود چرا حسین شمس به دلیل پریدن وسط زمین اخراج شد؟؟ ۲-این بازی برای سر گروهی بود و اگر دبیری حتی میتوانست یک تساوی بکیرد سر گروه میشد و برای رسیدن به فینال باید با نماینده چین که خیلی ضعیف بود بازی میکرد ولی حال باید با نا گویا که نماینده ژاپن است در نیمه نهایی بازی کند که مسیر سختری برای رسیدن به قهرمانی می باشد .در ضمن تیم دبیری در این بازی سر درگم و احساساتی بازی کرد .

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

امان از دست گل بخودی ها امان از دست پنج خطایی ها،این ضعف فوتسالمونو نشون می ده، به راحتی گل می خوریم و به سختی گل می زنیم در حالی که خیلی موقعیت از دست می دیم.
اگه این بازی رو نمی باختیم به شنژن چین می خوردیم و می توانستیم باتیم دوم خود نیز این تیم رو ببریم،آقای شمس فکر اینجاشو نکرد.

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

این واقعیت فوتسالمونه نه یک زنگ خطر.

نام... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

گل به خودی نشانه ی بی برنامگی و سر در گمی تیم است نه ضعف فوتسال این کشور!!! این ضعف کادر فنی است چون آقای شمس هم به دلیل اعتراض بی مورد اخراج شد اگر تیم برنامه داشت نباید مربی پرخاشگری میکرد که اخراج بشود بلکه با آرامش طبق برنامه تیم خودش را هدایت میکرد!! حالا شانس دبیری این است که این باخت در نیمه نهایی قابل جبران است و قهرمانی در دست دبیری است

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

گیتی پسند در یک بازی تدارکاتی باخت داشتید بیچارش میکردید. حالا دبیری تو بازی مهم بأخته دارید میگید تشریفاتی. خدایش انصاف ندارین. اون دنیا چی میخواین جواب بدین.

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

این فقط مشکل دبیری نیست مشکل تیم ملی هم هست.

منصوری چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

ببخشیدا گیتی پسند پول جارو می کنه مثل دبیری نیست که!

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

داشتم کامنتا رومیخنوندم.واقعا خجالت بکشید.شما ایرانی نیستید.

نام... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

آقای خوش غیرت میخواهی بخاطر این گندی که زدن (هم باختن و هم سر مربی تیم اخراج شده)کلاهمان را از سر برداریم و برایشان کف بزنیم ؟؟ تو ایرانی نیستی که غیرت نداری تیمت به تایلند ببازه!! تیم ایران در جهان مدعی است نه آسیا

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

ابزاری رو که گیتی پسند داشت تو باشگاههای آسیا الان دبیری نداره.

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

لااقل رضا موثق را میگذاشتند توی گل تا هم بازی کنه هم شما بهانه خوبی داشته باشید!
بازی تشریفاتی!!!!!!

Ali پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

گیتی پسند پارسال هم توی گروهی به چونبوری۴-٣ باخت هم توی فینال به پنالتی باخت…

محمد پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

تا دو سال دیگه تیمی میسازم که تیم ملی رو هم ببره ..فعلا تو رده سنی پایه قهرمان کشور رو بردیم..دو سال دیگه قهرمان کشوریم

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

امیدوارم سرنوشت نماینده ایران مثل سال قبل نشه