کد خبر : 8695
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 15:12
-

شمس و جعفری،غایبان دبیری در نیمه نهایی

شمس و جعفری،غایبان دبیری در نیمه نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم دبیری ایران نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا با دو غایب بزرگ دیدار نیمه نهایی را برگزار می کند.در جریان بازی امروز دبیری با چونبوری، حسین شمس از بازی اخراج شد و نمی تواند در بازی نیمه نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند. همچنین بهروز جعفری با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم دبیری ایران نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا با دو غایب بزرگ دیدار نیمه نهایی را برگزار می کند.در جریان بازی امروز دبیری با چونبوری، حسین شمس از بازی اخراج شد و نمی تواند در بازی نیمه نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند. همچنین بهروز جعفری با اخطاری که در این بازی گرفت دو اخطاره شد و بازی نیمه نهایی را از دست داد.دبیری ۵ بازیکن یک اخطاره هم دارد که بر اساس اعلام مسئولین برگزاری مسابقات،با بخشیده شدن اخطارهای مرحله مقدماتی،خطری آنها را برای از دست دادن بازی فینال تهدید نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

هم دوم شدیم هم محروم شدیم هم راه سخت تری را برای رسیدن به قهرمانی داریم البته با این بازی که دبیری انجام داد این تیم شخصیت قهرمانی ندارد.

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

بازی را کجا دیدی? کدوم شبکه?

منصوری چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

همه آتیش ها از شمس بلند می شه مثل بازی با شهید منصوری قرچک

اکبر چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

آقای حسین شمس دیدی خودت استاد حاشیه هستی نه تیم منصوری ؟؟؟اونجا که دیگه قوچک نبود پس چرا اخراج شدی ؟؟؟ خودت رو اصلاح کن و این قدر بیخود به دیگران گیر نده برادر من!!!! حالا بازی رو باختی به جهنم چرا اخلاق رو باختی ؟؟؟

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

آقای تقوی حاشیه درست نکن

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

بازی ندیدم ولی در سایت ای اف سی آمارو دیدم.

یوسف پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

قابل توجه دوستان عزیز که با یه باخت دارن حاشیه سازی میکنن:::
بشینید سر جاتون تا جمعه…. وقتی که رفتیم فینال که مطمن ام که میریم …اون وقت سر بازی فینال باهاتون کار دارم…. حسین شمس که سر ارث باباش حاشیه درس نکرده…ایشون تیمش یه گل زده قبول نکردن اعتراض کرده… تو رو سنه نه که دارین همش به اصطلاح خودتون نظر کارشناسی میدین؟!!!

نام... جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

داش یوسف جمعه با رفیقات برو سیزده بدرعلف گره بزن !!! چی شد؟؟ اینم حسین شمست!! این آبروریزی رو حالا جمش کنید !!تا حال هیچ تیمی از ایران این قدر تو آسیا بدبخت نبوده به خدا!!

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

هرتیم ایرانی هم جای دبیری بود می تونست این دوتیم عربی رو ببره مهم اینه که تیم ژاپنی و تایلندی ببریم که از یکیشون باختیم.
پس تا الآن آقای شمس هنر نکرده.

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

دبیری با این باخت اقتدار ایران گرفت مثل گیتی پسند سال پیش و منصوری سه سال پیش.
اقتدار اینه که بدون باخت قهرمان شی نه زورکی.