کد خبر : 8683
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 13:17
-

طاهری: خوب شد طاهری و کاظمی قبل از لیگ درگیر شدند!/ کمیته فوتسال فقط خوب پول می گیرد!

طاهری: خوب شد طاهری و کاظمی قبل از لیگ درگیر شدند!/ کمیته فوتسال فقط خوب پول می گیرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری در مورد درگیری لفظی دو بازیکن تیمش در اردوی مشهد و فرا خوانده شدن آنها به کمیته انضباطی باشگاه اظهار داشت: اردوهای تدارکاتی برای این برگزار می‌شود که نقاط ضعف و قوت فنی تیم شناسایی و مشکلات هم دیده شود. سومین بازی دوستانه را در این اردو پشت سر می‌گذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری در مورد درگیری لفظی دو بازیکن تیمش در اردوی مشهد و فرا خوانده شدن آنها به کمیته انضباطی باشگاه اظهار داشت: اردوهای تدارکاتی برای این برگزار می‌شود که نقاط ضعف و قوت فنی تیم شناسایی و مشکلات هم دیده شود. سومین بازی دوستانه را در این اردو پشت سر می‌گذاشتیم که صحبتی بین کاظمی و طاهری در خصوص مسائل فنی داخل زمین ایجاد شده که آن را به نوعی بزرگش کرده‌اند. سرپرست و سرمربی تیم بلافاصله از مشهد که به اصفهان بازگشتند به دفتر باشگاه آمدند و گزارش خود را در مورد این اتفاق نوشتند و ما هم آن را به کمیته انضباطی دادیم که این جلسه هم روز شنبه برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است این اتفاق با برخورد شدید انضباطی از جمله اخراج بازیکنان همراه شود، گفت: به هر حال باید مسئله را مدیریت کرد. خیلی خوب شد که این اتفاقات قبل از آغاز لیگ رخ داد. اتفاقا دوستی حرف اول را در تیم ما می‌زند، این اتفاق ممکن است در هر تیمی رخ بدهد، اما چون این اتفاق بین دو بازیکن مطرح و همچنین در باشگاهی مدعی به نام گیتی‌پسند اتفاق افتاده، خبر آن برای فوتسال دوستان قابل پیگیری است و کمی موضوع را حساس کرده است، وگرنه اگر این اتفاق در یک تیم معمولی و بین دو بازیکن معمولی رخ میداد، خبرش شاید اصلا رسانه‌ای نمی‌شد.

طاهری در مورد اینکه این روزها چندان نام گیتی‌پسند در اخبار تیم‌های مدعی چون دبیری و تاسیسات شنیده نمی‌شود، تصریح کرد: تیم ما امسال نسبت به گذشته دچار تغییراتی شده که از جمله آن اضافه شدن چند بازیکن جوان به ترکیب است، اما در مورد اینکه امسال چه تیمی مدعی است و چه تیمی مدعی نیست می‌توان با آغاز رقابت‌ها و گذشت چند هفته صحبت کرد. منصوری از گذشته جزو تیم‌های مدعی لیگ بوده، گیتی‌پسند هم همین‌طور و هر تیمی هم که بازیکنانی چون وحید شمسایی و مصطفی نظری را داشته، همیشه در بین مدعیان حضور داشته است. دبیری که سال گذشته قهرمان شد امسال نیز مدعی است. ماهان تندیس قم نیز با توجه به حامی مالی‌اش و اینکه از بخش خصوصی آمده و از حمایت تماشاگر برخوردار است حتما جزو مدعیان خواهد بود. به هر حال هر سال یک عده از تیم‌ها خود را برای رقابت در بالای جدول و یک عده برای میانه جدول آماده می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به مصوبات جلسه اخیر هیات‌رئیسه سازمان لیگ که در حضور علی کفاشیان برگزار شد، تاکید کرد: لیگ امسال هم مثل سال‌های دیگر شروع می‌شود و دو تا پخش زنده زورکی در شبکه ورزش داریم و بعد همه چیز تمام می‌شود و می‌رود. بعد از آن جلسه هم من دیگر جایی خبری در مورد اجرای مصوبات ندیدم. معمولا اگر رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای حضور پیدا کند، خیلی خوب است و به نوعی از نقطه نظراتش در کار استفاده می‌شود اما من بعید می‌دانم در فوتسال اتفاق خاصی رخ دهد و بعید است یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر، افتخاری حرکتی در مورد مواردی که در جلسه اخیر صحبت شد، انجام داده باشد.

علی طاهری ادامه داد: البته خوشبختانه سیدرضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) مسئولیتی در کارگروه اقتصادی وزارت ورزش گرفته که در آن بیشتر در مورد حمایت از بحش خصوصی صحبت می‌شود. با توجه به اینکه اکثر تیم‌ها در فوتسال برخلاف فوتبال از بخش خصوصی هستند باید دید افتخاری به چه صورت می‌خواهد کمک کند. البته فعلا که کمیته فوتسال درگیر اخذ ورودی ۳۰ و ۲۰ میلیونی و مطالبات از تیم‌هاست و کاری برای باشگاه‌ها انجام نشده است. گرچه ما به دلیل نایب‌قهرمانی سال گذشته‌مان و جایزه‌ای که باید می‌گرفتیم تنها یک مابه‌التفاوت ناچیز باید به کمیته فوتسال بدهیم، اما متاسفانه دائم باید در حال دادن حق قرارداد و حق عضویت باشیم. می‌خواهیم قراردادها را در هیات فوتبال استان ثبت کنیم که می‌گویند باید اینقدر حق عضویت بدهید. فقط باید پول بدهیم اما گامی برداشته نمی‌شود.

وی تاکید کرد: ما در لیگ یک فوتبال هم تیم داریم، سازمان لیگ فوتبال پول خوب می‌گیرد و مثلا باید ۵۰، ۶۰ میلیون ورودی بدهیم اما در کنارش قرارداد تبلیغات هست،‌ پخش تلویزیونی هست، آخر سال که می‌شود می‌گویند این پول سهم شماست، یعنی اگر پولی هزینه می‌شود، به هر حال نتیجه‌ای در بردارد، چون همه چیز زیر نظر فیفا و AFC اداره می‌شود. آنوقت می‌گویند چرا تیم‌ها در رشته‌های دیگر هزینه نمی‌کنند و سراغ تیم‌داری در فوتبال می‌روند. فوتسال برای بخش خصوصی جز هزینه چیزی ندارد. این را من می‌گویم که ۱۰ – ۱۲ سال است در فوتسال حضور دارم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

شما هم کلا از دیگران خیلی خوب پول میگیرید و دیگه پس نمیدید.

رحيمي چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

تمام چیدمان تیم بخصوص کادر فنی ضعیف تیم رو همین اقا چیده چون بهش منافع میرسه.انصافا ضربه زیادی به فوتسال اصفهان زده و نفرات زیادی رو که لایق بودن رو به خاطر اینکه منافعی براش نداشتن کنار گذاشته.

تبانی بسند چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

امسال چه برنامه ای برای تبانی دارین؟؟؟؟؟؟ دیدین خدا جای حق نشسته؟ایشالا از این بدتر سرتون بیاد. فکر کنم تو لیگ امسال جزو ۱۰ تیم اول باشین. خوشم میاد با این همه ادعاتون یه قرچکی سرمربیتونه

محمد محمدی چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

سلام آقای طاهری شما ایشا… با روحیه تعاملی به این موضوع رسیدگی کنید، در طول این مدت مشاهده نمودید دشمنان دوست نما چطوری خوشحال شدند به کوری چشم اونا این موضوع را با تدبیر و درایت خودتون طوری حل کنید که دشمن شاد نشویم ….. ممنون … به امید قهرمانی گیتی و موفقیت روز افزون شما و کادر محبوب ….

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

اقای محمدی نون بازوت رو بخور.این اقا به خانواده خودش هم رحم نمیکنه

طاهری چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

تراژدی گیتی نوشته شده با کشاورز شروع میشه ابتدا کار هم که تیم فامیلی میشه و بد لیل عدم تمرکز ممد اقا دحسین افضلی سر باز میکند و وووووو فقط علی افضل مشکل گیتی میتونه حل کنه منطقی نگاه اقای طاهری

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

اقای طاهری پول باریکنان وبده تا با انگیزه بازی کنن سو استفاده تکن

نام ... چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

خیلی ها اعتقاد دارن خدا جای حق نشسته و طبق رسم خود آقای طاهری که میگه هرچی نخوری داری! کار خدا هم دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
نمونه اش همین آقای حسین افضلی برادر خانم آقای طاهری چه کبکبه ای واسه خودش درست کرده بود یا علی افضلی چه منم منمی میکرد و خدا را هم بنده نبود!
آخرش چی شد? درسته که کلی پول مفت بدست آوردند ولی هر دو با خفت و خوردن انواع فحش رفتند!!
البته برای اینها همون پول فقط مهمه که حاضرند به هر طریقی باشند و حالا هم برای مظلوم نمایی خودشون یا اطرافیانشون میگن یک اشتباهاتی کردند ببخشیدشون
اگه راست میگن و قبول دارند پولهای مفتی را که گرفتند برگردانند ! آیا حاضرند??

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

سلطان طاهری دیگه کم کم باید از فوتسال بری و مار وپله بازی کنی دیگه اخرش پدر فوتسال

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

استاد زغال فروش!!!

نام ... پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

اقای طاهری تو رو خدا پول بازیکنان وبده

نام ... جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

مگه شما پولتو نگرفتی?
وصل میشدی به کشاورز و با هر ترفندی می‌گرفتی یا بجاش بهت ماشین می‌دادند!

علی.افضل شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۱۷

اقای طاهری همرو دور زدی تاممدکشاورزو بیاری معلوم نیست باممد کشاورز پشت صحنه چه برنامه های دارید وچی بینتون میگذره که مربی های اصفهانو فروختی ومردم اصفهانم فروختی که رفیقتو سرمربی این تیم کنی گیتی پسندو نابود کردی با این رفاقتت

ناشناس شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۲۶

رضا لک . اقای طاهری سال پیش هم هر کاری دوست داشتین با کشاورز کردین و تیم رو کشاورز بست و فقط اسم منو این وسط خراب کردین ! چی بین شما و کشاورز میگذره خدا میدونه !! سال پیش باعث قهرمان نشدن گیتی پسند کشاورز بود ولی شما از مردم پنهانش کردین و او را امسال به عنوان سرمربی انتخاب کردین . چی به سد گیتی پسند اوردی نا نیم فصل میبینید