کد خبر : 8744
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 9:08
-

احمدی زیر ذره بین داوران لیگ!

احمدی زیر ذره بین داوران لیگ!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جلسه سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با داوران لیگ برتر فوتسال در حالی در روزهای گذشته برگزار شد که افتخاری در این جلسه از داوران خواسته است بدون توجه به نام و ملی پوش بودن بازیکنان لیگ برتری، با آنها به خاطر رفتار ناشایست و بازی خشن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جلسه سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با داوران لیگ برتر فوتسال در حالی در روزهای گذشته برگزار شد که افتخاری در این جلسه از داوران خواسته است بدون توجه به نام و ملی پوش بودن بازیکنان لیگ برتری، با آنها به خاطر رفتار ناشایست و بازی خشن در طول مسابقات، برخورد شود.

حمید احمدی ملی پوش فوتسال ایران که فصل گذشته در تیم زمزم اصفهان بود و این فصل به عضویت تیم تاسیسات دریایی درآمده است، یکی از بازیکنانی بود که در این جلسه زیر ذره بین قرار گرفته و رئیس کمیته فوتسال او را برای داوران مثال زده است.

سید رضا افتخاری درباره جلسه‌اش با داوران لیگ برتری گفت: من از داوران خواستم به نام بازیکن توجه نکنند بلکه رفتار یک بازیکن را ملاک قرار دهند. حتی اگر بازیکنان ملی پوش هم خواستند حرکت ناشایستی انجام بدهند، داوران باید مقابلشان بایستند. دلیل نمی‌شود اگر یک بازیکن در تیم ملی بازی می‌کند به دیگران فخر بفروشد و سایر بازیکنان را با بازی‌ خشن خود مصدوم کند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: حمید احمدی از بازیکنانی است که خشن بازی می‌کند و من سفارش آنرا به داوران کردم. محکم بازی کردن با خشن بازی کردن فرق دارد و از داوران خواستم اگر یک بازیکن با هدف زدن و مصدوم کردن یک بازیکن دیگر حرکت کرد، با او برخورد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

............ شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

آقای افتخاری واقعا کل کفتی اصلا چرا یک رزمی کار را به تیم ملی فوتسال دعوت میکنید/؟ این آقا رشته ورزشی خود را اشتباه انتخاب کرده حالا شما براش پدری کن وبه آقای هادی ساعی معرفیش کن تا هنر مشت و لگدهاشو در تکواندو به نمایش بذاره.

تماشاگر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

آقای افتخاری بی تجربگی و خامی تا چه اندازه ؟ چرا اسم بازیکن رو میاری که طی فصل هر حرکتی انجام بشه در مورد حمید احمدی خطدار و جهت دار معنی بشه – بابا اینکاره نیستی برو بزار فوتسال پیشرفت کنه – برو بزار فوتسال سرو شکل بگیره – تو کسی نیستی که فوتسال رو درست کنی هر روز با اشتباهات فاحش داری اوضاع فوتسال رو بدتر میکنی – هر روز با بیتجربگی و الفاظ غلط داری به حاشیه های فوتسال دامن میزنی – بابا برو بزار فوتسال جون بگیره – لطفا برو خسوس رو هم با خودت ببر

تماشاگررر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

اقای افتخاری واقعا براتون متاسفم چه جوری با یه جوان این کار میکنید. شما حقی ندارید اسم ببرید. به نظرم اقای احمدی باید از شما شکایت کنن!!!

اکبر شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

وحید شمسایی تو که اینقدر در گیری دوست داری بجای بازیکن با کونفوکار قرار داد ببند!!!خخخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۲۷

آقای احمدی دست بردار پارسال یک بازی در میون اخراج بودی

.... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

این همون دوپینگیست فک کنم قبل بازی دوپینک میکنه بعد میاد سر بازی