کد خبر : 8768
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 10:58
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: هم باید تیم ایران باشد هم داور ایرانی تا به گرند پریکس بروم

ترابیان: هم باید تیم ایران باشد هم داور ایرانی تا به گرند پریکس بروم
عضو هیات‌ امنای گرندپریکس برزیل گفت: از برگزارکنندگان مسابقات خواستم که ایران با کاروانی ۲۱ نفره راهی برزیل شود تا بتوانیم یک داور بین‌المللی‌مان را نیز در مسابقات شرکت دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد مسابقات گرندپریکس برزیل اظهار داشت: سال گذشته به عنوان عضو هیات‌امنا به این رقابت‌ها دعوت شدم اما نرفتم، امسال هم دعوت شده‌ام اما به آنها تاکید کرده‌ام که دعوت از من برای حضور در برزیل، بدون ارسال دعوتنامه برای تیم ملی کشورم، معنا ندارد و به همین دلیل خودم خیلی امیدوارم که به زودی از ایران هم دعوت صورت بگیرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بعد از امضای قرارداد رسمی بین شهردار ریودوژانیرو و فدراسیون فوتبال برزیل به عنوان اسپانسر اصلی برگزاری رقابت‌ها، تکلیف همه تیم‌های دعوتی مشخص شود. با این قرارداد، مسابقات رسمیت پیدا خواهد کرد.

رئیس سابق کمیته فوتسال با اشاره به درخواستش از برزیلی‌ها در مورد تعداد نفرات اعزامی خاطرنشان کرد: از میزبان خواسته‌ام که به جای ۲۰ نفر، کاروانی ۲۱ نفره را راهی برزیل کنیم و این یک نفر اضافی هم یک داور بین‌المللی است. چراکه در سال‌های اخیر داوری ما همگام با فوتسال‌مان رشد نکرده و در بخش بین‌المللی مشکل داشته‌ایم. تجربه به من نشان داده که هرگاه داور همراه تیم‌مان به مسابقات بین‌المللی اعزام کرده‌ایم، نتایج بسیار خوبی داشته و در عملکرد داوران‌مان تاثیر مثبت داشته است.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

ای کاش بجای شمس قدر ترابیان رو می دونستیم

نام ... شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

آقای ترابیان خیلی مهم نیست
اگه ایران ماندید و بیکار شدید نگران نباشید بالاخره دوستتان آقای طاهری در گیتی پسند برای جبران محبت شما که به ناحق پرونده تبانی گیتی را عقب انداختید و گیتی پسند را به جای منصوری به جام باشگاهها فرستادید کاری برایتان دست و پا میکنند!!

دكتر مشيري شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

به نظر من تنها نقطه تاریک مدیریت عباس ترابیان همان بحث تبانی و حمایت إز تیم گیتی پسند و اعزام أین تیم أصفهانی به مسابقات اسیایی بود