کد خبر : 8872
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 18:23
-

افتخاری:ترابیان گفت بلیط برزیل را رزرو کنید!

افتخاری:ترابیان گفت بلیط برزیل را رزرو کنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری در رابطه با احتمال دعوت از ایران برای مسابقات گرندپریکس برزیل اظهار داشت: طبق اخباری که ما از طریق ترابیان به دست آوردیم، قرار است از ایران برای این مسابقات دعوت کنند. ترابیان عضو هیات امنای این مسابقات است و می تواند با نفوذ خود رایزنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری در رابطه با احتمال دعوت از ایران برای مسابقات گرندپریکس برزیل اظهار داشت: طبق اخباری که ما از طریق ترابیان به دست آوردیم، قرار است از ایران برای این مسابقات دعوت کنند. ترابیان عضو هیات امنای این مسابقات است و می تواند با نفوذ خود رایزنی خوبی را برای دعوت از ایران انجام دهد.
رئیس کمیته فوتسال افزود: قرار شده هر چه سریعتر دعوت نامه به دست ما برسد. با این وجود ترابیان به ما گفت که بلیطتان را برای این رقابتها رزرو کنید اما اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم و از شورای برون مرزی مجوز بگیریم، باید دعوت نامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم اصلی ما در این مسابقات حاضر می شود و انشاالله که هر چه زودتر شاهد ارسال دعوت نامه باشیم. در مورد کشاورز، کاپیتان تیم ملی نیز شرایط مثل سایر بازیکنان است و اگر آماده باشد، دعوت می شود. او مسئولیت سرمربیگری تیم گیتی پسند را بر عهده گرفته و شاید کارش سخت تر از گذشته باشد.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به عدم موفقیت تیم دبیری تبریز در رسیدن به قهرمانی جام باشگاههای آسیا تصریح کرد: یک سال است که می گویم تیمهای تایلند و ژاپن دیگر تیمهای ۱۰ سال قبل نیستند و پیشرفت کرده اند. باید انها را جدی بگیریم و با قدرت بیشتری مقابل آنها ظاهر شویم. متاسفانه باشگاههای لیگ برتری با دبیری همکاری نکردند و تیم ناقصی به این رقابتها رفت وگرنه می توانست موفق باشد. مسئولان دبیری خیلی تلاش کردند بازیکن بگیرند اما متاسفانه باشگاهها حتی در بحث ملی هم کمک نکردند.

وی در پایان در رابطه با اینکه فوتسال ایران جایگاهش را در آسیا هم از دست داده است، گفت: فوتبال ما هم زمانی آقای آسیا بود اما الان اینطور نیست. فوتسال نیز چنین شرایطی پیدا کرده و تیمهای دیگر به ما رسیده اند. البته روی تیم ملی کاملا حواسمان جمع است و جوانگرایی می کنیم. نباید حریفان را دست کم گرفت زیرا حتی چین هم در حال رسیدن به سطح اول آسیاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۰۰

با این همه جوانگرایی پس کی باید از بازیکنان به اوج رسیده استفاده کنیم.