کد خبر : 8871
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 17:55
-

دبیری: شمس نماند تیم را منحل می کنیم/بدون سر بازی می کردیم

دبیری: شمس نماند تیم را منحل می کنیم/بدون سر بازی می کردیم
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: بی‌دلیل شمس را از زمین اخراج کردند و ما در نیمه دوم بازی با چونبوری و دیدار با ناگویا او را در زمین نداشتیم. در واقع بدون سر بازی کردیم چون سر تیم ما را با اخراج شمس، بریده بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دبیری اظهار داشت: دوست داشتیم وقتی در پایان مسابقات با ایران ارتباط می‌گیریم، در مورد قهرمانی صحبت کنیم اما خواست خدا چیز دیگری بود. با وجود همه تلاشی که تیم داشت، این بیماری خیلی آسیب به ما زد. نه اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم اما خود من که اصلا بازی نمی‌کنم، پیش از آغاز رقابت‌ها به ویروس چشمی دچار شدم و الان دو روز است که خوب شده‌ام. با این وجود بچه‌ها با غیرت بازی کردند و ما هم دائم به آنها تلقین کردیم که چیزی نیست و باید با همه توان در زمین حاضر شوند.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که خیلی برایم مهم است به آن اشاره کنم، یک تشکر ویژه از حاجتی است که در آخرین لحظات علیرضا صمیمی را به ما دادند. همچنین شهرداری تبریز و آقایان سهرابی و نجفی که با ما در مورد شفیعی و عزتی همکاری کردند. از همه آنها ممنونم. چیزی که مشخص است همه تیم‌ها از یار خارجی استفاده کرده بودند و تارقلی‌زاده هم به این مسئله اشاره کرد که با ما همکاری لازم صورت نگرفته است. از افتخاری هم ممنونم که با مصاحبه‌ای که بعد از باخت‌مان داشت، به ما آرامش داد. اینکه بعد از سال‌ها مجوز بازی تیم ملی با تیم باشگاهی را صادر کردند هم از او متشکرم. این بازی برای ما خیلی مفید بود. دوستانی هم بودند که چیزهایی نوشتند و ایجاد حاشیه کردند. من فقط این را می‌گویم که شمس و بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند و می‌توانستیم با جام قهرمانی بازگردیم اما این اتفاق نیفتاد.

دبیری با اشاره به زحمات شمسایی در سال گذشته برای این تیم تصریح کرد: از وحید هم ممنونم که گرچه همراه ما نبود و پیشنهاد ما را برای همراهی دبیری به عنوان یار کمکی قبول نکرد چون اکنون تمام مسئولیت تیم تاسیسات با اوست، اما با مصاحبه‌هایش پیش از رقابت‌ها و صحبت‌هایی که با بازیکنان تیم داشت، به ما، شمس و همه تیم روحیه داد. تنها گله‌ من از ماهان تندیس قم است که می‌توانست با ما بیشتر همکاری داشته باشد اما نداشت.

وی در مورد اینکه آیا شمس برای لیگ برتر در این تیم می‌ماند یا نه، خاطرنشان کرد: او بعد از باخت خیلی ناراحت بود و حرف‌هایی زد که ایجاد تغییر در کادرفنی حق باشگاه دبیری است، اما من از او خواستم دیگر این حرف‌ها را نزند. اگر او نماند ما هم تیم‌داری را کنار می‌گذاریم. چند سال است که با او دوست هستم و همیشه جزو ارکان باشگاه دبیری بوده و در هیات‌مدیره و تصمیمات باشگاه نقش داشته است. هرچند سومی قابل‌قبول ما نیست اما باز هم تاکید می‌کنم که عواملی منجر به این اتفاق شدند. یکی هم بحث داوری بود که بی‌دلیل شمس را از زمین اخراج کردند و ما در نیمه دوم بازی با چونبوری و دیدار با ناگویا او را در زمین نداشتیم. در واقع ما بدون سر بازی کردیم چون سر تیم ما را با اخراج شمس، بریده بودند و این تاثیر منفی زیادی روی تیم داشت.

افشین دبیری گفت: از تمام هواداران تیم و مردم تبریز عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم جام را با خود به ایران بیاوریم. همان‌طور که حضور در تورنمنت کویت در سال گذشته تجربه خوبی برای لیگ شد، این بازی‌ها هم یک تجربه بسیار خوب برای ما شد که امیدوارم به نحو احسن از آن بهره ببریم و نقاط ضعف‌مان را در لیگ پوشش دهیم. تنها خواسته‌ام نیز از کارشناسان واقعی فوتسال هم همین است که بازی‌ها را ببینند و قضاوت کنند که آیا حق ما بود که سوم شویم یا نه، ما در بازی با ناگویا چون پنج نفره کردیم و ریسک این کار بالاست، گل زیاد خوردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عماد یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

آقای مدیر عامل گند زدی با این تیم و مربی که بردی!! هم بازی ها رو باختین هم اخلاق رو باختین دیگه چیزی از فوتسال ایران مونده که ازبین ببرید؟؟؟وقتی تیم شما پارسال با اون شکل نتیجه میگرفت باید فکر اینجاش رو هم میکردی یک مربی درست و حسابی با خودت می بردی که حالا به این روز حال نمی افتادی!!

سام دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۹

بنظرم یکسال کنار تیم فوتسال بمان وبعد بیا کارشناسی بکن

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

توی ایران کی به انتقاد مفید و اساسی گوش میده که شما دومی باشید!
ضمنا اگر واقعا به فوتسال و پیشرفت آن علاقه دارید خیلی از آدمهای مثلا بزرگی که در فوتسال هستند در درک بسیاری مسائل اصلی ناتوان هستند و لطفا نظر آنها را دربست قبول نکنید تا دوباره سیاه نشوید

خسرو یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

تیم شما اگر سر داشت که تو تایلند مرکز فساد و بیماری اردو نمی زد که حالا مربیش بیاد عوام فریبی کنه !! از نظر فنی که زیر صفر بودید حد اقل اخلاق رو رعایت می کردید تا این آفتضاح رو ببار نمی آوردیدمربی تیم بپره وسط زمین و اخراج بشه !! بقیه کادر فنی نقش دیوار رو بازی میکردند یا اصلا کادر فنی نداشتین همه پول ها رو دادید به شمس؟؟؟

فوتسالى یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

درود بر آقاى دبیرى
حالا اون اکبر تقوى و منصورى برن پى کارشون که پاچه خورىدبیرى رو میکردن..
یکى حرف بزنه که خودش نقطه ضعف نداشته باشه

نام ... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۷

اگه کسی جرات داره بیاد رو در رو انتقاد کنه تو ایران هیچ کس جرات نداره بخش خسوسی تیم داری کنه اکبر تقوی داره از بغل منصوری جیبشو پر میکنه

نام ... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۰۶

خسته نباشید میگم خدمت اقای دبیری.من معتقد هستم اگر وحید شمسایی بود با همین تیم قهرمان اسیا می شدید

نام ... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۰۸

٨٠ درصد قهرمانیهای فوتسال با وحید شمسایی بوده.وحید شمسایی باید تیم ملی را در دست بگیرد

ناشناس دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

انشاالله سال بعدی بت جام قهرمانی

تبريييييييييييييييييييييييييييز دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

خسته نباشید به کادر فنی مدیریت و بازیکنان دبیری فوتسال همینه یه روز برد یه روز باخت
بهرحال به خاطر زحماتتون تشکر میکنیم
عیبی یوخ ایشالا میایم تو لیگ قهرمان میشیم
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین دبیری

نام... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

شما تا نیم فصل تیمتون منحل میشه با این کادر فنی خیالتون راحت!!

کوزی دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

خیلی خیلی از شما و سرمربی و تمام بازیکنان تشکر میکنیم، ما واقعا خیلی از شما راضی هستیم. به هیچ وجه هم ناراحت نیستیم. انشالله سال بعد. توی اولین تجربه، سومی واسه یه تیم چهار پنج ساله، یه نتیجه کاملا قابل قبولی هست.