کد خبر : 8870
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 17:19
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:همه فوتسال شده است اختلاف و درگیری

عراقی زاده:همه فوتسال شده است اختلاف و درگیری
قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از درگیری ها و اختلافات در فوتسال ایران گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده در خصوص اتفاقات اخیر در اردوی مشهد و برگزاری کمیته انضباطی باشگاه برای رسیدگی به این پرونده گفت: درگیری ناخواسته‌ و مشاجره لفظی بر سر مسائل فنی در بازی، بین محمد طاهری و افشین کاظمی ایجاد شده بود که برخی رسانه‌ها آن را بزرگ نمایی کردند. به دنبال این اتفاق سرمربی تیم دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد و جلسه کمیته انضباطی نیز برای رسیدگی به این پرونده و شنیدن صحبت‌های طرفین برگزار شد. هر دو نفر توضیحات لازم را دادند و کمیته انضباطی هنوز رأی نهایی و قطعی را اعلام نکرده تا دو بازیکن به تمرینات تیم برگردند اما در حال حاضر حکم موقت جریمه مالی که برابر با همان کسر درصدی از قرارداد است به صورت تعلیقی برای دو بازیکن اعلام شده است.
عراقی زاده در ادامه با بیان اینکه هر دو بازیکن سرمایه های فوتسال کشور هستند گفت: مساله ای که مهم است این است که فوتسال ما در راه طی کردن اشتباه مسیر خود دارد. ما در فوتسال اشتباه عمل کرده و می‌کنیم. همه فوتسال شده است درگیری داخلی باشگاهها، تخریب مربیان و بزرگان فوتسال و ..
وی افزود: همین است که به عنوان مثال تیم دبیری به جام باشگاههای آسیا می‌رود و برای اولین بار تیمی از ایران به فینال راه پیدا نمی‌کند و یا اینکه گیتی پسند یک سال قهرمان آسیا می‌شود و سال بعد نایب قهرمان. مشکل فوتسال ما مشکل مدیریتی و ساختاری است و باید ببینیم راه حل چیست.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند بیان کرد: اکثر تیم‌های لیگ برتری خصوصی هستند اما هیچ حمایتی نمی‌شوند. به این روال هر تیمی از ایران در جام باشگاههای آسیا شرکت کند موفق نخواهد شد و در مقابل این سایر کشورها هستند که پله های رشد را طی می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

مشکل اینه که امثال شما چطوری یه شبه به ورزش میان و پست میگیرن و راجع به همه چیز نظر میدن.بی اخلاقی راباید در مدیران جستجو کرد.

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶

تو دیگه کجا بودی؟؟؟

أصفهاني یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

خواهش تو یکی دیگه نظر نده

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

ریشه بیچاره شدن فوتسال رییس باشگاه شماست
سنگ بنای تمام کارهای بد در فوتسال بدست ایشان بوده و در مقاطع زمانی مختلف با توجه به اینکه از چه کسی سود میبرده از او استفاده کرده زمانی افضل و افضلی زمانی شمس زمانی شمسایی زمانی ترابیان زمانی نظری زمانی بقیه بازیکنان مطرح و۰۰۰ همراه با انواع تبانی و بعد هم از شما اتو داشته بیشتر شما را چاپیده
همین امسال بر اساس کدام اصول فوتسال چنین کادری انتخاب کردید که همه فرمایشی هستند? استانداری و فلان سردار و آویزان شدن این و آن به باشگاه و سفارشات تلفنی و۰۰۰ کار درستی است که میخواهید نتیجه اش چیز دیگری باشد! یا واقعا شما چیزی از اصول نمیفهمید یا طبق معمول همیشه مردم را باز هم سیاه میکنید!

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹

باید کمیته فوتسال هم بر اساس واقعیتها برای فوتسال سقف تعین کنه و باشگاهها هم مثل فوتبال قراردادهای بازیکنانشان را منتشر کنند تا بسیاری مسائل روشن بشه
ضمنا اگه بتوانند میزان داراییهای آقایون را قبل و بعد از قرارداد یا مسئولیتشان و میزان افزایش آنرا اعلان کنند خیلی چیزها روشن شده و کم کم از این دزدی بیت المال کم میشه

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

ببین چی توی این گیتی پسند میگذره که آقای عراقی زاده که خودش توی مسکن و شهرسازی اصفهان بروبیایی داشت آنجا را رها کرد و اومد توی گیتی پسند!

نام ... یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

آقای عراقی زاده مشکل زمانی پیدا شد که پول مفت دادید به بعضیها و از طرف باشگاه هم خونه مجردی واسه بازیکنان غیر بومی گرفتید و زمان علی افضل بعد هم که بازیکنانتان را به دلیل۰۰۰۰ گرفتند سریع رفتید ضامن شدین تا فرداش براتون بازی کنه و همیشه گرفتن نتیجه براتون از همه چیز مهمتر بوده

اصفهانی دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۵۲

اتفاقا اگه یکی داره سالم کار میکنه همین عراقی زاده است پس کور بشه چشم اونایی که نمیتونند موفقیت گیتی را ببینند

نام ... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

آقای اصفهانی شما منکر انواع مسایل خلاف رخ داده در طول چند سال باشگاه گیتی هستید یا نه?
اصلا ایشان سالم کار میکنند ولی شما بگو اگر حتی بخشی از مسایل را قبول دارید پس همکاری و همراهی کسی که سالم کار میکند با این مجموعه چه دلیلی دارد و ایشان جلوی کدام کار را گرفته اند?