کد خبر : 8943
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:23
-

حاجتی: در حدی نیستم از شمس انتقاد کنم/حفاری یک تیم معمولی است

حاجتی: در حدی نیستم از شمس انتقاد کنم/حفاری یک تیم معمولی است
مدیرعامل باشگاه حفاری خوزستان می گوید همکاری این باشگاه با دبیری تبریز یک وظیفه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا حاجتی در مورد صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی تیم دبیری و قدردانی‌شان از وی و باشگاه حفاری اظهار داشت: آنها به ما لطف دارند، ما کار خاصی نکردیم. دبیری به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت کرده بود و ما فقط انجام وظیفه کردیم؛ اما لطف مسئولان و سرمربی دبیری شامل حال ما شد. اگر آنها باز هم بازیکن می‌خواستند حتما این کار را می‌کردیم.

وی در مورد اینکه باشگاه‌های دیگر با دبیری در مورد دادن بازیکن همکاری نکرده بودند، تصریح کرد: چون ما سال‌هاست در ورزش هستیم. من از ابتدا تا انتهای ورزش را رفته‌ام. هم بازی کرده‌ام و هم سِمت داشته‌ام. می‌دانم نهایت ورزش به کجا می‌رسد، نهایت آن سالم‌سازی و سلامت اجتماع است. وقتی انتهای ورزش این است به بازیکنانم همیشه می‌گویم بچه‌ها این فقط یک بازی است که از طریق آن می‌توانید روح و جسم‌تان را بسازید. اگر این فکر را به همه القا کنیم فکرشان سالم می‌شود و در کنار آن هم با ورزش کردن جسم‌شان.

حاجتی در مورد ناکامی دبیری در جام باشگاه‌ها گفت: به نظر من ناراحتی ندارد. دبیری رفته و بدشانسی آورده، بیماری چشمی اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی برای آنها بود. آنها اولین سالی بود که به این رقابت‌ها می‌رفتند. درست است که شمس باتجربه است اما من مطمئنم که یک سری مشکلات باعث شد که آنها اینطور کار کنند. از اینکه این مشکلات فنی بوده یا نبوده هم اطلاعی ندارم. با این نتایج چیزی از ارزش‌های دبیری کم نمی‌شود. البته در ایران تا وقتی تصادف نشده، کسی نمی‌آید معایب را برطرف کند، اما زمانی که تصادف رخ داد همه از عیب‌ها می‌گویند. اگر از اول سعی می‌شد معایب دبیری برطرف شود شاید کار بهتر شکل می‌گرفت. البته عنوان سومی هم خیلی بد نیست، آنها چون فقط قهرمانی می‌خواستند حالا ناراحتند، من به مسئولان، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه حفاری در مورد اینکه خیلی‌ها این روزها از نظر فنی شمس را زیر سوال برده‌اند، خاطرنشان کرد: من در حدی نیستم که بخواهم از شمس انتقاد فنی کنم چون او را از این نظر بالاتر از خودم می‌دانم. من در حد مدیریتی شاید بتوانم حرفی بزنم اما در مورد کسی که سال‌ها سرمربی تیم ملی و تیم‌های باشگاهی بوده نمی‌توانم حرفی بزنم. شمس که جای خود دارد حتی از کسانی که از نظر جایگاه و سن هم از او پایین‌تر هستند هم انتقاد فنی نمی‌کنم.

علیرضا حاجتی با اشاره به بازی روز شنبه حفاری با دبیری در اهواز که در قالب هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود، گفت: این را به دبیری‌ها بگویم حالا که تازه از جام باشگاه‌ها برگشته‌اند خیلی هم از بازی روز شنبه نترسند. ما یک تیم معمولی هستیم که با بازیکنان امیدمان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ایم. هیچ ابایی هم نداریم که دیگران چه می‌گویند. امروز هر کسی فقط سود خودش را می‌بیند، من اگر یک کارشناس آمد و از کارم ایراد گرفت، حرفش را قبول می‌کنم که راهم اشتباه است. فردی که دلش به حال ورزش این مملکت بسوزد. کسی که دلش برای این مملکت بتپد، نه برای جیبش. یک روز جوان‌های نازنین ما بدون فکر کردن به دستمزد، اضافه‌کار و پول به جبهه رفتند و هیچ قراردادی هم نداشتد تا از وجب‌ وجب خاک‌مان دفاع کنند. من بچه خوزستانم این چیزها را خوب دیده‌ام. در همین شهر دیدیم که چه جوان‌هایی برای خاک ایران شهید شدند اما امروز یک جوان ۱۰۰ میلیون قرارداد می‌بندد و بعد وقتی با او حرف می‌زنی پشتش را به بزرگترش می‌کند. اینها برای دنیای حرفه‌ای آموزش ندیده‌اند. من نمی‌توانم این بی‌اخلاقی‌ها را ببینم، پس می‌روم و امیدها و جوانترها را می‌آوردم و اخلاق را هم آموزش می‌دهم.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم هزینه بکنیم که در فوتسال‌مان فحش و دعوا و درگیری باشد. ما هزینه می‌کنیم که بازی زیبایی ببینیم. الان اگر میانگین بگویم هر تیمی یک میلیارد هزینه می‌کند نزدیک به ۱۴ میلیارد در لیگ فوتسال هزینه می‌شود، خب اگر قرار باشد در لیگ‌مان فقط درگیری و حاشیه باشد، یک بیمارستان بسازیم فایده‌اش برای جوانها بیشتر است.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سام سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

درود بر شرفت

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

آقای حاجتی بخاطر تفکر و عملکرد شما بایستی به شما تبریک گفت و از افرادی که در طول این چندین ساله از راههای مختلف فقط بدنبال ثروت و شهرت بوده اند و کمتر به سلامت روح جامعه فکر کردند باید گفت بیایید و در هر سطحی هستید یکبار دیگر معنی سرباز وطن بودن را بخوانیم و به آن عمل کنیدحتی اگر به ضررتان باشد و اگر منفعت ناحقی بدست آورده اید برگردانید که بدترین چیز حق الناس است

رحمانی چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۳۴

جناب اقای حاجتی دیدگاه شما کاملا منطقی و اصولیست ایکاش این طرز تفکر در همه مدیران باشگاهها توسعه پیدا کنه تا هم جوونا فرصت رشد پیدا کنن هم بعضیا که پول مفت میگیرن و فقط بفکر ظاهر خودشونو پخش زنده و…..هستن کنار گذاشته بشن بامید اونروز

نام ... چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴

احسنت به آقای حاجتی شریفترین مدیر فوتسال