کد خبر : 8944
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:30
-

کشاورز: امسال دنبال بازیکن ملی پوش نبودیم

کشاورز: امسال دنبال بازیکن ملی پوش نبودیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: سیاست امسال باشگاه این بود که بیشتر از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده کند و بازیکنان فصل قبل خود را نگهدارد. مانند سال‌های گذشته به دنبال بازیکنان بزرگ تیم ملی نبوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز  با بیان این که هرقدر زمان برای تیم گیتی پسند می‌گذرد شرایط این تیم بهتر می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر تیم مشکل خاصی ندارد و از لحاظ تاکتیک تیمی هر روز بهتر از روز قبل می‌شویم. اردوی مشهد نیز به هماهنگی ما بسیار کمک کرد و توانستیم بسیاری از نقطه ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

وی در خصوص قهرمان شدن یا نشدن تیم گیتی‌پسند تصریح‌ کرد: قولی به باشگاه نداده‌ام که می‌توانم تیم گیتی پسند را قهرمان کنم چنین قولی هم نمی‌دهم اما تمام تلاشم را می‌کنم که گیتی پسند جایگاه خوبی داشته باشد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه گیتی‌پسند بازیکنانی را که می‌خواسته‌اید، در اختیار شما قرار داده است یا خیر، افزود: سیاست امسال باشگاه گیتی‌پسند این بود که بیشتر از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده کند و بازیکنان فصل قبل خود را نگهدارد. مانند سال‌های گذشته به دنبال بازیکنان بزرگ تیم ملی نبوده‌ایم و می خواستیم بازیکنان فصل قبل را نگه داریم که تا حدودی در این امر موفق شدیم.

کشاورز با اشاره به این که بازیکنان جوان از لحاظ فنی خوب هستند، یادآور شد: این فوتسالیست‌های جوان از لیگ دسته یک به گیتی‌پسند آمده‌ و هنوز در حال و هوای لیگ دسته یک به سر می‌برند اما کیفیت خوب و مناسبی دارند اما بی‌تجربه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

کشاورز تاریخ انقضات که رسید علی طاهری تو رو هم کله میکنه

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

این بخشی از مصاحبه قبلی با کمی تغییر در چند جمله است۰
مجموعه ای از بهترین و گرانترین بازیکنان در گیتی وجود داشته و دارد آیا از نظر ایشان یا باشگاهشان باز هم باید بازیکن خرید تا بتوان نتیجه بدست آورد?!!!! یا باید کار دیگری کرد?

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

قراردادهای فصل قبل حفاری چقدر بوده که چند امتیاز کمتر بعد از گیتی سوم شدند?
آیا جدول لیگ با میزان مبلغ قرارداد مالی تیمها مشخص میشود ? اگر اینگونه است اصلا چرا لیگ برگذار میشود ? ظاهرا همانگونه که آقای کشاورز در مصاحبه اصلی خود صریحا اعلام کردند با پول بایستی سنجیده شود حتی رفاقت و همدلی تیمی!

حمید سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

اگه قرار بود قهرمان نشه که مربی پارسال میگذاشتن نایب قهرمانی که خوب بود پس اونها دنبال قهرمانی هستن خودتو گول نزن باشه فکر کرده مردم نمیفهمند