کد خبر : 8955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 11:48
دسته‌بندی نشده
-

تکلیف کمیته فنی فوتسال شنبه مشخص می شود

تکلیف کمیته فنی فوتسال شنبه مشخص می شود
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که وضعیت تشکیل کمیته فنی فوتسال روز شنبه مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حدود دو ماه پیش بود که سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از تصمیمش برای تشکیل کمیته فوتسال با حضور علی رعدی، عباس ترابیان، محمدحسن انصاریفرد و حسین شمس خبر داد و گفت تشکیل این کمیته در گرو موافقت علی کفاشیان قرار دارد.

علی کفاشیان بعد از این تصمیم، موضعگیری رسانه‌ای نسبت به تشکیل این کمیته نداشت ولی از طولانی شدن روند تایید کمیته فنی فوتسال توسط وی به خوبی مشخص بود که تمایلی به تشکیل چنین کمیته‌ای ندارد. حتی عباس ترابیان هم اعلام کرد، با توجه به اینکه فوتسال در اولویت فدراسیون فوتبال نیست، برای تشکیل کمیته فنی ضرورتی نمی‌بینند.

با این حال رئیس فدراسیون فوتبال  از تصمیمش برای مشخص کردن وضعیت کمیته فنی خبر داد. کفاشیان در این خصوص گفت: روز شنبه هفته آینده جلسه‌ای را در فدراسیون فوتبال تشکیل می‌دهیم تا در مورد پیشنهاد کمیته فوتسال مبنی بر تشکیل کمیته فنی تصمیم بگیریم.

هنوز اهداف تشکیل کمیته فنی به خوبی و با جزئیات تشریح نشده ولی بدون شک برنامه‌ریزی بلند مدت برای فوتسال توسط افرادی که دنبال منافع شخصی نباشند، می‌تواند نخستین گام برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته این رشته ورزشی باشد که روزگاری با افتخار از آن صحبت می‌شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.