کد خبر : 8962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 13:51
-

داورزنی:خیلی از تیم ها شانس قهرمانی دارند

داورزنی:خیلی از تیم ها شانس قهرمانی دارند
سرمربی تیم فوتسال منصوری گفت: امسال تیم‌ها خیلی بهتر از گذشته هستند و بازیکنان خوب به نوعی در تیم‌ها تقسیم شده‌اند،‌ می‌توان برای خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی قائل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی در مورد وضعیت تیمش در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: نسبت به سال‌های گذشته آماده‌تر هستیم. امسال تمرینات‌مان را یک مقدار زودتر آغاز کرده‌ایم و اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه‌ داشتیم. سه چهار بازیکن خوب‌مان شامل علی رهنما، مجتبی نصیری‌نیا، احمد ملاعلی و میثم خیام را از دست داده‌ایم. نفراتی که بازیکنان اصلی و تاثیرگذار ما بودند، ولی چند بازیکن جوان و خوب جذب کرده‌ایم. امیدوارم به نتیجه برسیم.

وی در مورد حریف فردای تیمش گفت: تیم‌های قمی همیشه از خوب‌های لیگ هستند. ماهان تندیس دارای بازیکنان خوب، خلاق و فوتسالی است. چند تا ملی‌پوش هم دارند مثل عزتی و وفایی که همه از خوب‌های فوتسال‌ ایران هستند. ما همیشه به بازی با نماینده قم به عنوان یک بازی مهم نگاه می‌کنیم چون باسابقه هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در قرچک بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

داورزنی در خصوص تیم‌های مدعی لیگ ۹۳ خاطرنشان کرد: امسال تیم‌ها خیلی بهتر از سال گذشته هستند و بازیکنان خوب به نوعی در تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این نشان می‌دهد که می‌توان برای خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی قائل شد. حتی آنهایی که از لیک یک آمده‌اند مثل فردوسی، مدعی هستند. فرش‌آرا هم تیم بسیار خوبی است که متحول شده، میثاق سال گذشته نشان داد از تیم‌های خوب است. دبیری که از جام باشگاه‌ها برگشته و با آمادگی کامل است. شهروند ساری سیدمهدی ابطحی را جذب کرده و قطعا برای همه تیم‌ها خطرساز است. گیتی‌پسند هم از تیم‌های بسیار خوب است که بازیکنان قبلی‌اش را حفظ کرده و بازیکن جدید هم گرفته، آنها از مدعیان همیشگی لیگ برتر هستند. لیگ امسال بسیار سخت است و فکر می‌کنم کیفیت بازی‌ها به مراتب بالاتر از گذشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

باسلام..
یه سوال داشتم؟
بازی فردا منصوری بدون تماشاگر برگزار میشه؟؟؟؟

حميد پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

البته میثاق باخوراکچی خوب بودامسال رتبه اش رو خواهیم دید