کد خبر : 8956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 11:52
-

شمسایی:سطح کیفی تیم ها به هم نزدیک شده است

شمسایی:سطح کیفی تیم ها به هم نزدیک شده است
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان این که امسال سطح کیفی تیم ها به هم نزدیک شده گفت:می خواهیم لیگ برتر را با قدرت آغاز کنیم و توانمندی های فوتسال قم را به تیم‌های لیگ برتری نشان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی  درباره دیدار عصر روز پنج شنبه تیمش برابر شهید منصوری قرچک در هفته نخست لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: به لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و تمرینات بدنسازی مطلوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر فنی هم، در شرایط قابل قبولی قرار داریم.

وی گفت: خوشبختانه تیم خوبی بسته‌ایم و نفراتی در اختیار داریم که چندین سال است در کنار هم بازی می‌کنند و حضور این بازیکنان با تجربه در کنار نفرات جوان و جویای نام می‌تواند ترکیبی امید بخش و قدرتمند برای ماهان تندیس باشد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: امسال۸ بازیکن از تیم امید ماهان تندیس که قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور شد به بزرگسالان اضافه شده‌اند و به مرور و در جریان مسابقات می‌توانیم از نفرات امید استفاده کنیم.

شمسایی بیان کرد: حضور بازیکنان امید و کم سن و سال می‌تواند انگیزه زیادی در تیم ایجاد کند و پشتوانه خوبی برای آینده فوتسال قم باشد البته این نفرات، در کنار بازیکنان با تجربه می‌توانند عصای دست کادر فنی باشند.

وی تصریح کرد: برای دیدار برابر شهید منصوری مصدومی نداریم با توجه به برگزاری مسابقه در قرچک، کار سختی در پیش داریم زیرا شهید منصوری از شرایط میزبانی بهره‌مند است و تماشالگران پرشوری دارد.

سرمربی تیم ماهان تندیس گفت: شهید منصوری تیمی قدیمی و ریشه دار است اما با این اوصاف سعی می‌کنیم در این مسابقه نتیجه بگیریم و می خواهیم لیگ برتر فوتسال را با قدرت آغاز کنیم و توانمندی های فوتسال قم را  به تیم‌های لیگ برتری نشان دهیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: امسال سطح کیفی تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر فوتسال به هم نزدیک شده و ۷ الی ۸ تیم مدعی قهرمانی هستند با این حال تمام مسابقات ما چه در داخل چه در خارج از خانه حکم فینال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

با این اوصاف شما جزوه مدعیان لیگ نیستید اقای شمسایی………

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

ماشالا بچه ها ی بومی قم ، ایشالا که جزو مدعیان باشیم

بچه قم چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

شمسایی محسن امپراطور رو یادت نره !!