کد خبر : 8965
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 14:33
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال به زودی به نایب رئیسی ارتقا می یابد

فوتسال به زودی به نایب رئیسی ارتقا می یابد
در تغییرات جدید فدراسیون فوتبال دارای نایب رئیس فوتسال خواهد شد. به عبارت ساده تر رئیس کمیته فوتسال یکی از نواب رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال در تلاش برای تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال است. این به دلیل توصیه های فیفا در اجلاس برزیل است. اجلاسی که فروردین ماه برگزار شد.

در تغییرات جدید فدراسیون فوتبال دارای نایب رئیس فوتسال خواهد شد. به عبارت ساده تر رئیس کمیته فوتسال یکی از نواب رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد. قوانین رئیس و عضو افتخاری اصلاح می شود. هم چنین از این پس اشخاص حقیقی نمی توانند عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باشند.

مهمترین تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال انتخاب روسای کمیته انضباطی، استیناف و اخلاق با رای مجمع عمومی خواهد بود. روسای این کمیته ها توسط اعضای هیات رئیسه به اعضای مجمع عمومی معرفی خواهند شد و مجمع عمومی با رای خود روسای این کمیته ها را انتخاب خواهند کرد.

بر این اساس هیچ بعید نیست اعضای هیات رئیسه با استفاده از این فرصت روسای کمیته انضباطی و استیناف را تغییر دهند. تغییر در کمیته اخلاق کمی دور از ذهن است چرا که رئیس کمیته اخلاق به تازگی و از سوی اعضای هیات رئیسه انتخاب شده است. البته رئیس کمیته اخلاق برای بقا در سمت خویش باید از اعضای مجمع عمومی رای اعتماد بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.