کد خبر : 8963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 13:54
-

قاسمی: با قهرمانی در لیگ ،ناکامی در آسیا را جبران می کنیم

قاسمی: با قهرمانی در لیگ ،ناکامی در آسیا را جبران می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید قاسمی  اظهار کرد: بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا نسبت به سال‌های گذشته از سطح بسیار بالای برخوردار بود و تیم ما هم برای کسب قهرمانی عازم این مسابقات شده بود که به خاطر برخی از مسائل نتوانستیم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم. وی افزود: تیم ما با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید قاسمی  اظهار کرد: بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا نسبت به سال‌های گذشته از سطح بسیار بالای برخوردار بود و تیم ما هم برای کسب قهرمانی عازم این مسابقات شده بود که به خاطر برخی از مسائل نتوانستیم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی افزود: تیم ما با توجه به وضعیتی که داشت رتبه خوبی را توانست کسب کند و باوجود بیماری در بین بازیکنان تیم نباید انتظار زیادی هم از تیم می‌داشتیم.

قاسمی تصریح کرد: تیم قبل از برگزاری مسابقات رسمی خود به استخر و مرکز خرید رفت که به‌طور یقین این ویروس از استخر به بازیکنان منتقل‌شده است و باعث بیماری چشمی در بین بازیکنان تیم شده بود که اولین نفر هم من به این ویروس آلوده شدم.

وی گفت: رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بسیار متفاوت‌تر از بازی‌های لیگ برتر است و در این رقابت‌ها هم تیم فوتسال دبیری با تمام توان خود تلاش می‌کرد تا نتایج بهتری را کسب کند ولی باوجوداین بیماری تمام برنامه‌های تیم از هم پاشید و تیم در شرایط بسیار بدی قرار گرفت و نتوانست بازی اصلی خود را مقابل حریفان خود نمایش دهد.

قاسمی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال دبیری بازی اول و دوم خود را با تمام قدرت بازی کرد و توانستیم حریفان خود را شکست دهیم ولی از بازی سوم بازیکنان به دلیل بیماری دیگر توان نداشتن‌اند و این بیماری باعث شده بود تا انرژی و توان بازیکنان بسیار کم شود و نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: حسین شمس یکی از بهترین مربیان ایران و جهان در فوتسال است و در رقابت‌های آسیایی هم تیم را بسیار خوب هدایت کرد ولی در این مسابقات شرایط طوری رقم خورد تا تیم دبیری قهرمان نشود.
وی تأکید کرد: تیم دبیری برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شود و امیدوار هستیم با قهرمانی در لیگ برتر نتایج جام باشگاه‌های آسیا را جبران کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

قاسمی گفت: تیم فوتسال دبیری می‌تواند امسال هم با تکرار قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر یک‌بار دیگر مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند و سال آینده با کسب نتایج بهتر مقام شایسته‌تری را کسب کند که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دبيري قهرمان پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

ایشالا به لطف خدا و کوری چشم دشمنان قهرمان میشیم
یاشاسین دبیری