کد خبر : 8970
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:03
-

محمدی: بازی دشواری مقابل شهروند ساری داریم

محمدی: بازی دشواری مقابل شهروند ساری داریم
دروازه بان تیم گیتی پسند می گوید فردا بازی دشواری مقابل شهروند ساری دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی با اشاره به وضعیت کنونی تیم گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: نزدیک به یک ماه است که تیم گیتی‌پسند تمرینات خود را آغاز کرده و خوشبختانه از نظر بدنی روز به روز بهتر می‌شود و با آمادگی کامل لیگ برتر را آغاز می‌کند.نخستین دیدار ما پنجشنبه ۱۳ شهریور در سالن مخابرات اصفهان بوده که به مصاف تیم شهروند ساری می‌رویم و امیدواریم با کسب نتیجه لیگ برتر را آغاز کرده و به روند پیروزی خود در لیگ ادامه دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان افزود: شهروند ساری جزء تیم‌های با سابقه و ریشه‌دار فوتسال محسوب می‌شود که از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم امتیاز را برای گیتی‌پسند رقم بزنیم.

وی بیان کرد: لیگ برتر امسال بسیار دشوار و حساس بوده زیرا تیم‌های حاضر در لیگ بسیار یکدست، هماهنگ و خوب هستند و باید تمام سعی خود را به کار ببندیم که بتوانیم از آبروی فوتسال اصفهان و با کسب نتیجه‌ای که درخور مردم این استان بوده، لیگ را به پایان برسانیم.

محمدی به هماهنگی و انسجام تیمی اشاره کرد و گفت: درست است که تیم گیتی‌پسند زمان کمتری را نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برای تمرینات در دست داشت اما هرچه زمان می‌گذرد بدن‌های بازیکنان آماده‌تر می‌شود و هماهنگی بین تیم بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط ایده‌آلی به سر می‌بریم و بدون شک بازی دشواری را مقابل شهروند ساری داریم اما امید می‌رود که با کسب ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

خدا به دادت برسه امسال با این مربی که سرمربیتون بواسطه سفارش دوستانش برات گذاشته!
ولی خودت یدونه ای موفق باشی

نام ... پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

سپهر جون موفق باشی