کد خبر : 9039
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 13:44
دسته‌بندی نشده
-

اولین برد گیتی پسند با گلزنی سرمربی خود

اولین برد گیتی پسند با گلزنی سرمربی خود
محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند که به عنوان بازیکن هم برای این تیم بازی می‌کند، نخستین گل خود را در فصل جاری مقابل تیم شهروند ساری به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که فصل گذشته برای تیم اصفهانی به‌عنوان بازیکن به میدان می‌رفت، امسال به عنوان سرمربی – بازیکن در ترکیب این تیم بازی می‌کند و در دیدار شب گذشته مقابل شهروند سازی برای این تیم گلزنی کرد.

نخستین تجربه سرمربیگری وی در گیتی‌پسند با پیروزی تیم اصفهانی همراه شد تا شاگردان کشاورز خود را به عنوان یک تیم مدعی نشان دهند.

پیش از آغاز مسابقه و با توجه به درگذشت مرتضی شکرانه، داور بین‌المللی فوتسال کشور که اصالتا اصفهانی است، یک دقیقه سکوت به احترام یاد وی اعلام شد؛ تیم گیتی‌پسند اصفهان پنجشنبه هفته گذشته و تنها چند روز مانده به درگذشت وی، برای شکرانه یک دیدار دوستانه ترتیب داده بود.

با وجود اینکه این دیدار در یک روز منتهی به تعطیل برگزار می‌شد، با توجه به همزمانی بازی با دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان بندر انزلی، ورزشگاه مخابرات اصفهان پر نشده بود و تنها هزار تماشاگر برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند.

ایمان لطفی، قهرمان مسابقه روپایی‌زنی در ورزشگاه مخابرات اصفهان حاضر شده بود و در بین دو نیمه، مسابقه روپایی‌زنی با حضور وی در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد.

اعلام پنالتی به سود شهروند ساری در نیمه دوم بازی به شدت از سوی کادر فنی و بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان با اعتراض همراه بود.

تماشاگران تیم گیتی‌پسند در نیمه دوم بازی به شدت نسبت به قضاوت داور دیدار معترض بودند و معتقد بودند که وی باید به بازیکن تیم حریف کارت قرمز می‌داده است.

این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دوی تیم گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

دعواى بعد از بازیه گیتى که بین بازیکنان اتفاق افتاد رو میخاستى بنویسید، ممد طاهرى چون کم بازى کرد اعتراض کرده بود