کد خبر : 9049
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 17:22
-

بدن بازیکنان آماده بود گیتی پسند را می بردیم/ چاره ای جز میزبانی در سالن سید رسول نداریم

بدن بازیکنان آماده بود گیتی پسند را می بردیم/ چاره ای جز میزبانی در سالن سید رسول نداریم
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در صورتی که زودتر تیم را تحویل گرفته بودم و بدن بازیکنانم آماده تر بود، شک نکنید گیتی پسند را در خانه اش می بردیم.

سید مهدی ابطحی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر گیتی پسند در اصفهان انجام دادیم و همانطور که همه دیدند برای پیروزی در این بازی جنگیدیم و پا پس نگذاشتیم هر چند که آماده نبودن بدن بازیکنانم به خاطر دیر شروع شدن کار، مانع از این شد تا در تمامی دقایق یکسان بازی کنیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی از توانایی گیتی پسند برای خلق موقعیت تمجید کرده و متذکر شد: آنها تیمی بودند که از کوچکترین اشتباهات ما بهترین استفاده را می کردند و تیمی که می خواهد گیتی پسند را شکست دهد باید برابر آنها کمترین اشتباه را داشته باشد.

سرمربی شهروند ساری تنها یکی از گل های خورده تیمش را برابر گیتی پسند، از روی اشتباه خطاب کرده و ادامه داد: به جز یک اشتباه، دو گل دیگری که دریافت کردیم بر روی حادثه و بی تجربگی بود به صورتی که مثلا بازیکن ما بر روی یکی از این دو گل پیش بینی نمی کرد که حریف از روی ضربه ایستکاهی چه کار خواهد کرد در صورتی که برای همه مشخص بود.

ابطحی دیگر مشکلات تیمش در این بازی را نبود دو بازیکن شهروند به خاطر نرسیدن بدنی و همچنین لیز بودن پارکت سالن گیتی پسند اعلام کرده و یادآور شد: ما اگر با قوای کامل وارد بازی می شدیم و از موقعیت هایمان هم به خوبی استفاده می کردیم نتیجه این نمی شد. همه می دانند من از باخت بدم می آید و فقط برای برد می روم هر چند که در فوتسال کشور ما کار تاکتیکی کار سختی است و به طور مثال بازیکنانم، فرار از پرسی که در تمرینات عالی انجام می دادیم را در این بازی در زمین اجرا نکردند.

«آیا عمده ترین مشکل نماینده ساروی مبنی بر انجام امور باشگاه و تیمداری به شیوه ای هیاتی و سنتی امسال برطرف شده است؟» ابطحی چنین پاسخ می دهد: من گذشته را نمی دانم اما الان دوست دارم برنامه سفر ما به اصفهان را مرور کنید. در تیم ما هر کس یک وظیفه دارد ولی الان همه چیز با سازمان دهی و حرفه ای دنبال می شود. همه کارها بر روی نظم و حساب شده است. من فکر می کنم که شرایط نماینده ساری اگر دو یا سه سال به همین منوال پیش برود این تیم می تواند تا ۱۰سال بین تیم های اول تا سوم لیگ ایران باشد.

ابطحی همچنین یادآور می شود تیمش چاره ای جز بازی در سالن سید رسول حسینی ندارد چرا که هیچ سالنی در ساری گنجایش حجم بالای تماشاگران پر شور شهروند را ندارد. سرمربی شهروند مدعی شد: در شهر ساری غیر از سالن سید رسول حسینی تنها سال های آموزش و پرورش و شهرداری وجود دارد که هیچیک از این دو ظرفیت تماشاگر ما را ندارد. ما امسال در همین سال سید رسول که باید میزبان باشیم هم تنها یک جلسه تمرین کرده ایم چراکه سالن مدام درگیر همایش و نمایش و … است.

وی برطرف شدن مشکلات سالن سید رسول را هم مشروط به کاری خیریه دانسته و توضیح داد: این سالن متعلق به اداره کل ورزش و جوانان ساری است و هیچ ارگان دیگر هم نمی آید در این سالن که متعلق به خودش نیست سرمایه گذاری و هزینه کند. به اعتقاد من حل شدن این موضوع زمان بر خواهد بود.

سرمربی شهروند ساری از اکنون برای بازی بعدش با فرش آرای مشهد برنامه داشته و مدعی شد: ما بازی قبل را فراموش کرده ایم و از الان فقط به شکست فرش آرا در ساری فکر می کنیم. تیم را از الان آماده کردم که این بازی را ببریم و با آماده تر شدن بدن ها رفته رفته تیم همیشگی و دلخواه بشویم. با پیروزی در این بازی همدلی خوبی با تماشاگران خونگرم ساری آغاز خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

در رابطه با بازی های شهروند باید بگم هنوز فرصت زیاده.ما در رابطه با سالن سید رسول حسینی هم مشکلی نداریم.فقط از بازیکنان می خوایم تا بازی رو ببرند.مهم اینه بازیکنان تمام تلاششون رو بکنن.هوادارا هم مثل قبل هواشون رو خواهند داشت.فقط دل هوادارا رو شاد کنن.

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

ابمیوه طبیعی بهشون بده تا بدنشون اماده بشه خخخخخخخخخ