کد خبر : 9211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 10:01
-

ابرقویی نژاد:متاسفم که تبریز سه تیم فوتسال دارد اما اصفهان نه!

ابرقویی نژاد:متاسفم که تبریز سه تیم فوتسال دارد اما اصفهان نه!
رئیس هیات فوتبال اصفهان از شرایط بوجود آمده برای فوتسال این شهر ناراضی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اکبر ابرقویی‌نژاد درباره منحل شدن تیم فوتسال زمزم اصفهان و انتقاداتی که نسبت به عملکرد هیئت فوتبال اصفهان درباره انحلال این تیم اصفهانی مطرح بوده، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به صورت مضاعف به کار گرفتیم تا تیم فوتسال زمزم در اصفهان باقی بماند اما موفق نشدیم.

وی در پاسخ به اینکه هیئت فوتبال اصفهان برای ممانعت از خروج این تیم از ورزش اصفهان چه اقدامی انجام داده، تصریح کرد: با شرکت‌ها و ارگان‌های مربوطه رایزنی‌ و صحبت‌های فراوانی را داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم مانع از آن شویم که این امتیاز و نقطه قوت فوتسال اصفهان از بین برود و شرایط به گونه‌ای رقم خود که سهمیه اصفهان به راحتی از دستش خارج شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: جای تاسف دارد که استانی مانند اصفهان، با این وسعت و عظمت، توانایی تیم‌داری نداشت و تقصیر منحل شدن تیم زمزم را نمی‌توان به گردن کسی انداخت.

وی به شرکت زمزم اصفهان اشاره کرد و افزود: اسپانسر سال گذشته این تیم کارخانه زمزم بود که بر حسب گفته‌های مسئولان این کارخانه، تبلیغات استانی به پایان رسیده و تهران به صورت متمرکز تبلیغات می‌کند و اصفهان بودجه تبلیغات ندارد و نمی‌تواند تیم‌داری کند.

ابرقویی‌نژاد بیان کرد: هیئت فوتبال اصفهان انتظار داشت که شرایط و موقعیت استان اصفهان که به  نوعی یکی از قطب‌های صنعتی ایران محسوب می‌شود، به صورتی باشد که بتواند تیم‌داری این تیم را بپذیرد و جوانان را از این حق مسلم خود دور نکند.

وی به فوتسال دیگر استان‌ها اشاره کرد و گفت: استانی مانند آذربایجان شرقی دارای ۳ تیم لیگ برتری در فوتسال، ۲ تیم لیگ برتر در فوتبال و تعداد قابل توجهی تیم در دسته یک بوده و بنده نمی‌دانم چگونه است که این شرایط در این استان مهیا بوده اما در استان اصفهان چنین شرایطی وجود ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: پیشرفت ورزش فوتبال اصفهان نیازمند یک بررسی جدی است و مسئولان مربوطه باید نگاه ویژه‌تری را به این ورزش که اکثر مخاطبانش جوانان هستند، داشته باشد.

وی به نگاه اشتباه درباره تیم‌داری اشاره کرد و افزود: مشکل اسپانسر‌ها این است که تیم‌داری را فقط به چشم هزینه کردن نگاه می‌کنند و می‌گویند هیچ درآمدی از حوزه ورزش به دست نمی‌آید، که تا حدودی این صحبت درست است، اما بحث بر سر این است که خیلی از این مجموعه‌های بزرگ صنعتی که از آب و امکانات و خدمات اصفهان بهره‌ می‌برند باید به فکر سلامت و نشاط و ورزش استان نیز باشند و این  نگاهی است که مسئولان ارشد باید در نظر داشته باشند اما متاسفانه چندی است که به آن بی‌توجهی می‌کنند.

ابرقویی‌نژاد درباره هزینه‌های ورزش فوتبال و فوتسال گفت: به دلیل تفکر اقتصادی مدیریت که همیشه در اصفهان وجود داشته، کمترین هزینه برای تیم‌ها در مسابقات در این استان صرف می‌شود اما در مقابل هزینه‌هایی که در استان اصفهان خرج می‌شود، حضور یک تیم با ۵۰۰ میلیون تومانی که می‌توانست سبب حضور چشم‌گیر تیم فوتسال اصفهان در لیگ برتر شود هزینه سنگینی نبود.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

علت را در عملکرد آقایانی ببینید که چند ساله فوتسال اصفهان را در دست دارند و آنقدر بخاطر منافع خودشان و به اسم نتیجه گرفتن هزینه های گزاف روی دست اسپانسرهای گذاشتند که دیگه بقیه نمیان!
نتیجه آن چه بوده هجوم بیشمار بازیکنان غیر بومی و موج بی اخلاقیتهای مختلف پشت عنوان کسب مقام و متمول شدن این افراد مثلا دلسوز فوتسال و نابودی فوتسال اصفهان!!

نام ... چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

تیم فوتبال نونهالان شهرداری رو برای اردو فرستادن کره جنوبی، اون موقع تیم فوتسال بزرگسالان شهرداری رو منحل کردن. چقدر اصفهان بد بخت شده…