کد خبر : 9260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 13:17
-

ایران با یک داور در گرندپریکس شرکت می کند

ایران با یک داور در گرندپریکس شرکت می کند
با ارسال یک ایمیل به ایران،از تیم کشورمان برای حضور در گرندپریکس دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در این خصوص گفت:با توجه به زمان کوتاهی که تا هفت اکتبر و شروع رقابت‌های گرند پریکس داشتیم باید تیم ایران به صورت رسمی به این رقابت‌ها دعوت می‌شد تا بتوانیم برای اعزام یک تیم ورزشی عملیات‌های اداری و تشریفاتی را آغاز کنیم. به همین دلیل، روز گذشته با برزیل تماس داشتم  و از آنها خواستم برای اینکه حضور ایران در رقابت‌ها مسجل شود دعوت نامه‌ای با امضای شخص معتبر برایمان بفرستند مسئول برگزاری مسابقات نیز اظهار کرد در صورت برگزاری  رقابت های گرند پریکس حضور ایران قطعی است  به همین دلیل دعوت نامه‌ی رسمی با امضای مسئول بین‌الملل کنفدراسیون فوتبال برزیل برای ایران به صورت ایمیل فرستاده شد زیرا ایمیل در فضای مجازی مدرک حقوقی معتبری است و می‌توان طبق آن فعالیت‌های مربوط به اعزام را آغاز کرد.

وی افزود: خوشبختانه مسئولان برزیل با نظرم که حضور یک داور ایرانی دررقابت‌ها بود موافقت کردند  به این ترتیب تیم ایران با تعداد ۲۰ نفر اعضای تیم و کادر فنی و یک داور به مسابقات اعزام خواهند شد در مورد داور اعزامی نیز با عسگری مشاوره کردم تا شخصی را معرفی کنم حضور داوران در این مسابقات به رشد و تعالی سطح داوری در ایران می‌انجامد زیرا اعتماد به نفس  این افراد در قضاوت‌های بین المللی افزایش می‌یابد. همانطور که به فکر ارتقای سطح کیفی تیم ملی هستیم باید داوریمان را نیز تقویت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان کمیته فوتسال که مراحل اداری اعزام تیم ملی را در یک روز پیگیری کردند  و کارها را جلو انداختند بسیار تشکر می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.