کد خبر : 9214
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 11:26
-

تقوی:انتقادمان از شمس اخلاقی بود نه فنی/خوشحال شدیم ما را به خدا واگذار کرد

تقوی:انتقادمان از شمس اخلاقی بود نه فنی/خوشحال شدیم ما را به خدا واگذار کرد
سرپرست تیم منصوری با بیان اینکه این تیم برای قهرمانی بسته نشده پاسخ حسین شمس را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اکبر تقوی در مورد تساوی دو بر دو روز گذشته تیمش برابر پایاسازه تبریز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: دو بر صفر جلو بودیم و در دو دقیقه پایانی، دو گل خوردیم و بازی به تساوی کشیده شد. تیم ما هنوز روی روال نیفتاده و هفته به هفته بهتر خواهیم شد. ما این فصل چهار بازیکن تاثیرگذارمان را از دست دادیم، هماهنگ کردن بازیکنان جدید زمان می‌خواهد.

وی در این خصوص که منصوری به این شکل امتیازها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد، تصریح کرد: ما که تیم‌مان را برای قهرمانی نبستیم. دیر شروع کردن همین داستان‌ها را در پی دارد. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم امتیاز کامل بگیریم. به هر شکل ما که دنبال قهرمانی نیستیم، اما دو سالی هم که قهرمان شدیم استارت خوبی نداشتیم و امتیازات اولیه را از دست دادیم. ما چهار نایب‌قهرمانی و دو تا سومی هم داریم. حالا امیدواریم روزهای خوش ما هم از راه برسد.

تقوی ادامه داد: در بازی اول که به ماهان تندیس قم باختیم، ثانیه ۴۸ گلرمان غیرمنصفانه اخراج شد، تماشاگر هم نداشتیم. این بازی هم که بدشانس بودیم. تیم پایاسازه تیم جوان و باانگیزه‌ای است.

سرپرست تیم فوتسال منصوری در مورد صحبت‌های شمس که منتقدان وی در هفته اول ناکام بودند، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال شدیم که شمس ما را به خدا واگذار کرد. این یعنی اینکه او رفته‌رفته به سمت خدا قدم برداشته و این نکته را قبول کرده که خدا ناظر همه چیز است. شما منتقد عالم و آدم بودید، ما فنی که انتقاد نکردیم، انتقاد ما از اخلاقش بود. اتفاقا به تیم دبیری خسته نباشید هم گفتیم و تاکید کردیم که سومی هم مقام خوبی است، اما چرا وقتی یک تیمی دوم جام باشگاه‌ها می‌شود، اینقدر انتقاد می‌کنید.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دست فلق اصغر چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

نیمه دوم باز ی فوتسال اروپا ی بود

منصوری چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

آفرین

قرچكي چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

تیم که سقوط کردمیفهمی

هوادار قرچک چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

حاج اکبر اتفاقا از نظر فنی هم ضعیف بوده تا حالا کدام تیم ایرانی ۶ تا از ژاپن گل خورده؟؟ با چین بازیش به پنالتی کشیده؟؟ آخه چین اصلا فوتسال داره؟؟ حالا دبیری رو امسال تو لیگ می بینیم!!

ابوالفضل قاجار چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

عشق است سید اکبر تقوی