کد خبر : 9241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 11:45
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی:بازیکنان خوبمان را از دست دادیم

داورزنی:بازیکنان خوبمان را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: درصحنه‌ای که دروازه‌بانمان روی زمین افتاده بود باید حوصله می‌کرد نه این‌که تهدید به کارت و اخراج کند به‌هرحال او مصدوم بود و این طرز برخورد مناسب نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داور زنی درباره دیدار تیم‌های پایا سازه و شهید منصوری اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم این‌که ما ۲ بر ۰ از حریف جلو بودیم به دلیل این‌که بازیکنانمان از آمادگی کامل برخوردار نیستند بازی مساوی شد.

سرمربی تیم شهید منصوری قرچک افزود: پایا سازه تیم خیلی خوبی بود و مخصوصاً در چرخش‌ها و کار تاکتیکی خوب ظاهر شدند. تیم ما چون چند بازیکن جدید گرفته هنوز نتوانسته‌ایم هماهنگی لازم را در بین بازیکنان ایجاد کنیم. من به‌هیچ‌وجه از نتیجه بازی راضی نیستم.

وی در خصوص علل از دست دادن ۳ امتیاز در این بازی خاطرنشان کرد: اولاً هنوز آمادگی بدنی بچه‌ها به سطح مطلوب نرسیده است، دوم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و سوم این‌که و اشتباهات فردی و جایگیری‌ها زیاد است.

داور زنی در مورد صحنه‌های اعتراض این تیم به داوری تصریح کرد: من اهل این نیستم که درباره داوری نظر بدهم اما در ۲،۳ صحنه داور اشتباه کرد. درصحنه‌ای که دروازه‌بانمان روی زمین افتاده بود باید حوصله می‌کرد نه این‌که تهدید به کارت و اخراج کند به‌هرحال او مصدوم بود و این طرز برخورد مناسب نبود.

وی با اشاره به باسابقه بودن تیم شهید منصوری اشاره کرد: همیشه انتظارات از ما بالاست اما ما از پارسال بازیکنانمان را از دست دادیم و بازیکنان جدید نتوانستند خودشان را پیدا کنند. انشالله که در آینده وضعیتمان بهتر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

بله آقای داور زنی تیمت رو پای علی رهنما و مجتبی نصیری می چرخید.اگه این دو تا بودند الان وضعت این نبود

الووو چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

قدر بازیکناتونو نمیدونین این میشه نتایج
۴تا بازیکن گرفتی ۴تا از دست دادین اونم چه بازیکنایی