کد خبر : 9207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 9:43
-

شمسایی: هر تیمی به ماهان تندیس فشار بیاورد محکوم به شکست است

شمسایی: هر تیمی به ماهان تندیس فشار بیاورد محکوم به شکست است
سرمربی تیم ماهان تندیس می گوید این بازی سخت ترین بازی تیمش بوده که توانسته آن را پیروز شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی پس از برد دو بر یک تیمش در برابر میثاق تهران  اظهار کرد: از زمان آغاز شروع لیگ پیش‌بینی کرده بودیم که چهار مسابقه نخست برای ما حیاتی است که سخت‌ترین آن بازی با میثاق تهران است. این مسئله را به بازیکنان گوشزد کردیم، چراکه میثاق رسم دفاع کردن را خوب بلد است و بازیکنان این تیم سال‌ها است که در کنار هم کار کردند و به بازی هم آشنا هستند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه این بازی برای ما سخت بود، ابراز کرد: اگر از ابتدای مسابقه توپ‌های ما به دروازه میثاق می‌رفت بازی این گونه نمی‌شد. خدا را شاکریم که توانستیم در دقایق پایانی این بازی را ببریم و سه امتیاز از این دیدار حساس خانگی به دست بیاوریم.

شمسایی با بیان اینکه هر تیمی بر روی ما فشار بیاورد محکوم به شکست است، ابراز داشت: میثاق امروز در زمین خود روی به دفاع آورده بود که انصافا خوب دفاع کردند و این کار را برای ما سخت کرده بود.

وی مشکل گلزنی در دو بازی نخست ماهان تندیس را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر در بازی با شهید منصوری توپ‌های ما داخل دروازه می‌رفت تعداد گل‌های ما دورقمی می‌شد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه ما مشکل گل زنی داریم، یادآور شد: اگر قرار باشد اینگونه موقعیت‌های خود را از دست بدهیم در مسابقه بعدی با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: باید در تمرینات بر روی گل زدن بیشتر کار کنیم و راه دروازه را بهتر یاد بگیریم.

شمسایی در پایان در خصوص آمادگی روحی و روانی بازیکنان جوان تیم ماهان تندیس گفت: بازیکنان ما جوان هستند و جوان مانند شمشیر دو لبه است یک روز عالی است و روز دیگر از شرایط آرمانی به دور است به همین دلیل باید هر چه بیشتر از نظر روانی بر روی بازیکنانمان کار کنیم تا به پختگی لازم دست یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.