کد خبر : 9213
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 10:56
-

عقابی: داوران به نفع تیم های متمول سوت می زنند

عقابی: داوران به نفع تیم های متمول سوت می زنند
سرمربی شهرداری ساوه به شدت از داوری بازی تیمش مقابل گیتی پسند گلایه کرد و مدعی شد داوران به نفع تیم های متمول سوت می زنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا عقابی در مورد شکست چهار بر یک روز گذشته تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر این حرف‌ها را بزنم شاید بگویند می‌خواهد نتیجه را توجیه کند. درشرایطی که هر دو تیم پنج خطایی بودند،‌ بازیکن ما خواست توپ را بزند و توپ زیرش ماند، گل هم نشد و بازیکن آنها توپ را گرفته، بعد به نفع گیتی‌پسند اعلام پنالتی شده، همین صحنه بعدا دو بار برای تیم حریف اتفاق افتاد اما نه هَندی گرفته شد و نه پنالتی، به داور می‌گوییم چرا پنالتی اعلام کردی، می‌گوید قانون این را می‌گوید، بعد وقتی همین صحنه برای ما تکرار می‌شود،‌ می‌گوییم خب چرا پنالتی نگرفتی،‌ می‌گوید من تشخیص می‌دهم که چه کار کنم، حالا ما نفهمیدیم در مورد هَند ملاک داور است یا قانون.

وی ادامه داد: گیتی‌پسند تیم خوبی است اما ناراحتی‌ام از این است که توانایی ما بیشتر از نتیجه‌ای بود که به دست آمد. می‌توانستیم در ساوه پیروز از میدان خارج شویم و انتظارم از تیم بیشتر بود. آنها از پنالتی‌شان استفاده کردند اما ما استفاده نکردیم.

سرمربی تیم شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: این از اتفاقات بازی است که همه توپ‌ها گل نمی‌شود. به گیتی‌پسندی‌ها تبریک می‌گویم، اما همه چیز دست به دست هم داد تا شکست شهرداری رقم بخورد. افتخاری رئیس کمیته فوتسال هم در سالن بود و مسابقه را دید، در بازی روز گذشته داوری خیلی روی کارمان تاثیرگذار بود. فکر می‌کنم داوران به نفع تیم‌های متمول سوت می‌زنند، شما بازی را نگاه کنید و ببینید هیچ سوتی به نفع ما زده نشد و این برای فوتسال بد است. ما از این نحو سوت زدن‌ها ضرر می‌کنیم. داوری بازی عادلانه نبود.

این مربی تاکید کرد: البته بازیکنان ما هم باید بفهمند که بازی ۴۰ دقیقه است و برای رسیدن به برد باید تا ثانیه‌های آخر بجنگند، نه اینکه بعد از ۳۵ دقیقه بازی را رها کنند و همه چیز در چند دقیقه پایانی تغییر کند.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

رضا عقابی میگم حالا که داور ها این جوری هستند نمی خوای از لیگ بکشی کنار؟؟

نام... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

مگه قراره سوت ب نفعت زده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟