کد خبر : 9252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 12:12
-

فلاح: یک بازیکن دیگر داشتیم حفاری را می بردیم/بازی ما با دبیری جنگ دارا و ندار است

فلاح: یک بازیکن دیگر داشتیم حفاری را می بردیم/بازی ما با دبیری جنگ دارا و ندار است
سرمربی مقاومت البرز می گوید تیمش با کمبود بازیکن روبروست وگرنه می توانستند حفاری را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح در مورد تساوی تیمش برابر حفاری اهواز در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: ما با اتوبوس به اهواز رفتیم و مقابل تیم خیلی خوب حفاری قرار گرفتیم. آنها کادرفنی و بازیکنان سرحال و خوبی دارند. در شرایطی که تیم‌مان در اما و اگر حضور یا عدم حضور در لیگ بود و تمرین‌مان را خیلی دیر شروع کردیم،‌ موفق شدیم در اولین بازی‌مان یک امتیاز بگیریم. اگر یک بازیکن دیگر داشتیم، حتما حفاری را شکست می‌دادیم.

وی در مورد بازی هفته آینده مقاومت با دبیری خاطرنشان کرد:‌ بازی هفته سوم ما با تیم حسین شمس است که یکی از چهره‌های جهانی فوتسال است و این باعث افتخار من و شاگردانم است که مقابل چنین تیمی قرار بگیریم. مسابقه مقاومت و دبیری در واقع جنگ دارا و ندار است اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که سربلند از بازی بیرون بیاییم.

فلاح تاکید کرد: مشکل اصلی ما کمبود بازیکن است، اما گله‌ای نیست. خودمان خواستیم با همین شرایط در مسابقات حضور داشته باشیم. تا آخر با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. با این بازیکنان به دهان شیر هم می‌روم. همین چند نفر، با تمام وجود بازی می‌کنند و حق‌شان را از فوتسال و تیم ملی می‌گیرند.

سرمربی تیم مقاومت البرز که تیمش در هفته اول با ممانعت کمیته فوتسال به دلیل عدم پرداخت ورودیه، به مصاف شهرداری ساوه نرفت، گفت: بازی ما به تعویق افتاده و کمیته فوتسال اعلام می‌کند که چه زمانی برگزار می‌شود. از مسئولان تیم شهرداری ساوه و رضا عقابی هم می‌خواهم که یک‌طرفه قضاوت نکنند. به آنها نامه کتبی داده شد که بازی برگزار نمی‌شود و در این موضوع ما هم متضرر شدیم و تصمیم فدراسیون بود. ما هم تابع کمیته فوتسال و فدراسیون هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.