کد خبر : 9254
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 12:20
-

قضایی: تساوی مقابل منصوری نتیجه بدی نیست

قضایی: تساوی مقابل منصوری نتیجه بدی نیست
سرمربی تیم پایا سازه تبریز از تساوی تیمش مقابل منصوری قرچک راضی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین قضایی سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان بعد از تساوی مقابل تیم منصوری قرچک  اظهار کرد: نیمه ی اول بازی در اختیار تیم منصوری بود و این تیم توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و فرصت بازی به تیم پایاسازه را ندهد که در نیمه ی دوم تیم پایاسازه توانست به بازی برگردد و بازی خوبی را نمایش دهد و نتیجه را به تساوی بکشد.

وی افزود:تیم  فوتسال منصوری  یکی از بهترین تیم های لیگ است و با توجه به این که تیم پایاسازه اولین حضور خود را در لیگ برتر فوتسال تجربه می کند زمان نیاز دارد تا با شرایط لیگ برتر آشنا شود.

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان گفت: با صحبت های که در بین دو نیمه با بازیکنان پایاسازه داشتیم توانستیم به تیم انگیزه بدهیم تا گل های خورده را جبران کنند و به بازی برگردند که این اتفاق هم افتاد و خوشحالیم که بازنده از بازی خارج نشدیم.

وی تصریح کرد: از نتیجه ی تساوی رضایت ندارم ولی با توجه به شرایط بازی و تیم حریف بازی خوبی ارائه دادیم و تساوی مقابل تیم خوب منصوری نمی تواند نتیجه ی بدی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم پایاسازه بازیکنان جوان و خوبی را در اختیار دارد و امیدواریم با گذشت زمان بتوانیم با کسب نتایج خوب در رده های بالای جدول قرار بگیریم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.