کد خبر : 9395
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 17:44
-

پاداش باشگاه مس سونگون به بازیکنان

پاداش باشگاه مس سونگون به بازیکنان
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با پرداخت پاداش نقدی ، از تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی تیمش در راه کسب برد ارزشمند خارج از خانه برابر فردوسی مشهد قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون مهندس نجفی که خود را برای حضور در کنار تیم در بازی دیروز به مشهد رسانده بود پس از پایان بازی که با برتری ۴ بر ۳ مس سونگون خاتمه یافت در رختکت تیم حاضر شد و با قدردانی از تلاش بازیکنان و کادرفنی ، از بازی جسورانه و غیرتمندانه آنان در دیدار سخت هفته دوم تشکر کرد.

وی در همین حال مبلغ ۴ میلیون ریال پاداش نقدی به هر یک از بازیکنان و مربیان تیمش پرداخت کرد.

مهندس نجفی در عین حال هدف از این اقدام را افزایش انگیزه و سطح روحی روانی بازیکنان اعلام و خاطرنشان کرد: می دانستیم که بازی سختی در مشهد داریم ، به ویژه این که حریف با تکیه بر برد خوبی که هفته قبل برابر فرش آرا به دست آورده بود از روحیه بالایی برخوردار بود و با حمایت هواداران خود برای کسب سه امتیاز برابر ما صف آرایی کرده بود با این حال بازیکنان و کادرفنی تیم مس با عزم و اراده ای مثال زدنی فردوسی مشهد را در زمین خود شکست دادند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در خاتمه افزود: امیدوارم با امتیازات خوبی که امروز کسب کردیم بتوانیم روند صعودی خود در جدول رده بندی را در هفته های آتی نیز تداوم بخشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.