کد خبر : 9443
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 13:09
-

فیلگوش: دروازه بان های جوان مس از من آماده ترند

فیلگوش: دروازه بان های جوان مس از من آماده ترند
دروازه بان تیم مس سونگون در مورد علت بازی نکردنش و همچنین وضعیت تیم اظهار نظر کرد.

یعقوب فیلگوش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران،در مورد شرایط تیم مس سونگون گفت:امسال تمرینات پیش از فصل مناسبی داشتیم و با برپایی اردوی یک هفته سرعین و پیگیری ادامه تمرینات در تبریز بازیکنان به مرز آمادگی رسیده اند و با توجه به اینکه هنوز تیم مس کامل نشده و چندین بازیکن را بنا به دلایل مختلف از جمله محرومیت و نرسیدن ITC در اختیار ندارد موفق شده ایم در دو هفته ابتدایی لیگ نتایج قابل قبولی را کسب نماییم و با تلاش کادرفنی و در راس آن آقای تقی پور امیدواریم نتایج درخور شان مس و آذربایجان را در لیگ کسب نماییم.

فیل گوش که به عنوان مربی دروازبان،بازیکن در تیم مس فعالیت می کند در مورد شرایط دروازبانان تیمش گفت:از عملکرد سعید مومنی در این دو بازی رضایت دارم.امسال تیم ما دو دروازبان جوان و آینده دار دارد که با تلاش این دو دروازبان امیدوارم بتوانیم دروازه مس را بیمه نماییم.

وی همچنین در مورد علت عدم بازی کردنش در ۲ بازی گذشته گفت: علت خاصی ندارد با توجه به تمرینات و شرایط دروازبانان تیم در حال حاضر آقای مومنی از من و حسین حیدری آماده تر است و بخاطر همین آقای مومنی را برای ایستادن در چارچوب دروازه به کادر فنی معرفی کرده ام.

فیلگوش در مورد بازی این تیم در برابر شهروند ساری گفت:تیم های آقای ابطحی همیشه قابل احترام است،با توجه به اینکه تیم ساری سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد و با خرید سهمیه امسال در لیگ حضور دارد انگیزه فراونی برای جبران نتایج فصل گذشته دارد و با داشتن بازیکنی مثل لطفی و اضافه شدن جواد منتظر و مصطفی اخلاصیان تبدیل به تیم باتجربه وخطرناکی شده است  ولی ما هم مس هستیم و انشالله فردا هم سه امتیاز این دیدار را با حمایت هوادارانمان کسب خواهیم کرد.

فیلگوش گفت:از مدیریت باشگاه جناب آقای مهندس نجفی بخاطر نگاه ویژه ای که به ورزش و مخصوصا فوتسال دارد تشکر می کنم و امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول مسئولین و مدیریت باشگاه را مجاب کنیم تا در فصل آینده نگاه پررنگ تری به این رشته داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موری یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

داش یعقوب پس ما چی

بينام یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

بدون شک سعید مومنی یکی از بهترین گلر های لیگ امسال است.از مربیان تیم ملی خواهش دارم نگاه بیشتری به این گلر جوان و اینده دار داشته باشند

نام ... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

سعید مومنی امسال حقشو از فوتسال میگیره واقعن گلره بی نظیریه نمیدونم چرا نباس تیم ملی دعوت شه واقعا آقای خسوس لیگو دنبال میکنه