داش یعقوب پس ما چی
فیلگوش: دروازه بان های جوان مس از من آماده ترند

یعقوب فیلگوش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران،در مورد شرایط تیم مس سونگون گفت:امسال تمرینات پیش از فصل مناسبی داشتیم و با برپایی اردوی یک هفته سرعین و پیگیری ادامه تمرینات در تبریز بازیکنان به مرز آمادگی رسیده اند و با توجه به اینکه هنوز تیم مس کامل نشده و چندین بازیکن را بنا به دلایل مختلف از جمله محرومیت و نرسیدن ITC در اختیار ندارد موفق شده ایم در دو هفته ابتدایی لیگ نتایج قابل قبولی را کسب نماییم و با تلاش کادرفنی و در راس آن آقای تقی پور امیدواریم نتایج درخور شان مس و آذربایجان را در لیگ کسب نماییم.
فیل گوش که به عنوان مربی دروازبان،بازیکن در تیم مس فعالیت می کند در مورد شرایط دروازبانان تیمش گفت:از عملکرد سعید مومنی در این دو بازی رضایت دارم.امسال تیم ما دو دروازبان جوان و آینده دار دارد که با تلاش این دو دروازبان امیدوارم بتوانیم دروازه مس را بیمه نماییم.
وی همچنین در مورد علت عدم بازی کردنش در ۲ بازی گذشته گفت: علت خاصی ندارد با توجه به تمرینات و شرایط دروازبانان تیم در حال حاضر آقای مومنی از من و حسین حیدری آماده تر است و بخاطر همین آقای مومنی را برای ایستادن در چارچوب دروازه به کادر فنی معرفی کرده ام.
فیلگوش در مورد بازی این تیم در برابر شهروند ساری گفت:تیم های آقای ابطحی همیشه قابل احترام است،با توجه به اینکه تیم ساری سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد و با خرید سهمیه امسال در لیگ حضور دارد انگیزه فراونی برای جبران نتایج فصل گذشته دارد و با داشتن بازیکنی مثل لطفی و اضافه شدن جواد منتظر و مصطفی اخلاصیان تبدیل به تیم باتجربه وخطرناکی شده است ولی ما هم مس هستیم و انشالله فردا هم سه امتیاز این دیدار را با حمایت هوادارانمان کسب خواهیم کرد.
فیلگوش گفت:از مدیریت باشگاه جناب آقای مهندس نجفی بخاطر نگاه ویژه ای که به ورزش و مخصوصا فوتسال دارد تشکر می کنم و امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول مسئولین و مدیریت باشگاه را مجاب کنیم تا در فصل آینده نگاه پررنگ تری به این رشته داشته باشند.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
بدون شک سعید مومنی یکی از بهترین گلر های لیگ امسال است.از مربیان تیم ملی خواهش دارم نگاه بیشتری به این گلر جوان و اینده دار داشته باشند
سعید مومنی امسال حقشو از فوتسال میگیره واقعن گلره بی نظیریه نمیدونم چرا نباس تیم ملی دعوت شه واقعا آقای خسوس لیگو دنبال میکنه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳