کد خبر : 9593
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 15:12
-

افتخاری:فشردگی لیگ تا هفته پنجم است/لیست تیم ملی هفته بعد اعلام می شود

افتخاری:فشردگی لیگ تا هفته پنجم است/لیست تیم ملی هفته بعد اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در مورد جلسه امروز هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد، اعتراض اعضا نسبت به برگزاری فشرده بازی‌ها بود و آنها معتقد بودند که انجام سه بازی در دو هفته، به تیم‌ها فشار وارد می‌کند و خواستند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در مورد جلسه امروز هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد، اعتراض اعضا نسبت به برگزاری فشرده بازی‌ها بود و آنها معتقد بودند که انجام سه بازی در دو هفته، به تیم‌ها فشار وارد می‌کند و خواستند که تغییراتی ایجاد شود و بازی‌ها با فاصله باشد. آنها همچنین خواستند که بازی‌ها در روزهای پایانی هفته باشد که برنامه را بررسی کردیم و دیدیم که تنها دو هفته دیگر این شرایط ادامه دارد و بعد از مسابقات برزیل، به شرایط عادی برمی‌گردیم و بازی‌ها به صورت هفتگی و در روزهای پایانی هفته برگزار می‌شود تا از حیث حضور تماشاگران در سالن نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در مورد چرایی عدم برگزاری گرندپریکس و اکتفا کردن به تورنمنت چهارجانبه از سوی برزیلی‌ها تصریح کرد: آنها با شرایطی که امسال پیدا کرده‌اند و بعد از تغییر و تحولاتی که در فوتسال‌شان ایجاد شده، نمی‌توانند به صورت سابق بازی‌ها را برگزار کنند و گرندپریکس به مسابقه چهارجانبه تبدیل شده که تیم‌های برزیل، کلمبیا، ایران و ژاپن در آن حضور دارند. قطعا اینگونه برگزاری رقابت‌ها، چندان جالب نیست اما آنها به خاطر مشکلاتی که در برگزاری دارند، چون تیم‌ها را دعوت کرده‌اند، به خاطر حفظ آبروی‌شان هم که شده،‌ برنامه‌ را تغییر داده و به شکل جدیدی مسابقات را برگزار می‌کنند.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: به هر شکل بازی کردن با همین تیم‌ها هم برای ما خوب است و باعث تقویت تیم ملی می‌شود و مربیان شناخت کافی از نفرات‌شان پیدا می‌کنند.

افتخاری در مورد اینکه با تبدیل گرندپریکس به تورنمنت چهارجانبه چه تغییراتی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ما کمی دیرتر از قبل به برزیل می‌رود. قبلا می‌خواستیم زودتر از گرندپریکس به ریودوژانیرو برویم و چند بازی دوستانه هم داشته باشیم اما حالا دیگر به موقع می‌رویم و در ایران بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم. حالا اردوی پنج روزه‌مان، هشت روزه خواهد شد.

وی همچنین در پایان گفت: امروز از خسوس خواستیم که هر چه سریع‌تر لیست تیم ملی را آماده کند، فکر می‌کنم اوایل هفته فهرست دعوت شدگان به اردو اعلام شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.