کد خبر : 9572
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 14:05
دسته‌بندی نشده
-

امیر که آمد،وحید رویش را آن طرف کرد و رفت!

امیر که آمد،وحید رویش را آن طرف کرد و رفت!
مدیرعامل ماهان تندیس قم با تائید قهر برادران شمسایی تاکید کرد که این دو نفر باید کدورت ها را کنار بگذراند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برادران شمسایی که تا پیش از بازی دیروز کدورت و قهر با هم را پنهان کرده بودند پس از اینکه برخورد سرد آنها از دید رسانه ها بیرون نماند حالا سعی در تکذیب این ادعا دارند.این در حالی است که سوژه اصلی حاضران در سالن قهر این دو برادر بود.از سویی پس از پایان بازی نیز یکی از نزدیکان امیر شمسایی با فریاد به سمت دوستان وحید شمسایی رفت و با مشتانی گره کرده این پیروزی را به رخ آنها کشید که دوستان وحید شمسایی هم به این حرکت واکنش نشان دادند تا اطرافیان سعی در آرام کردن آنها داشته باشند.هر چند برادران شمسایی این قهر خانوادگی را تکذیب می کنند اما مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم با تائید این اتفاق خواستار پایان دادن به کدورت ها شد.

ناصر شریفی به خبرنگار fut5al گفت:واقعیت این است که ما هم تا پیش از بازی نمی دانستیم که این دو نفر با هم قهر هستند اما وقتی روزقبل از بازی برای تمرین عرق گیری به سالن رفتیم وحید شمسایی تا برادرش را دید صورتش را برگرداند و از سمت دیگری به بیرون رفت تا باهم روبرو نشوند.من و بازیکنان از این صحنه فهمیدیم که این دو نفر با هم قهر هستند.البته امیر شمسایی واکنش چندانی نشان نداد اما این حرکت بازیکنان را برای کسب پیروزی مصمم تر کرد.

شریفی ادامه داد: امیر برادر بزرگ است و وحید را خیلی دوست دارد.به نظرم نباید به این قضیه زیاد دامن زد.امیر دیشب که تیم برادرش باخت تا صبح نخوابید.به نظرم آنها باید کدورت ها را کنار بگذارند. علیرغم اینکه وحید در بازی هم چند بار به علیرضا وفایی فحش داد اما هیچ واکنشی نشان ندادیم تا حسیاست ایجاد نشود.امیدوارم این دو نفر که از سرمایه های فوتسال هستند زودتر کدورتها را کنار بگذارند.

مدیرعامل ماهان تندیس در مورد بازی گفت: زمانی که دو بر صفر عقب بودیم به محمود خوراکچی که در سالن بود گفتم اگر این بازی را ببازیم فوتسال را کنار می گذارم.تیم ما بدنسازی خوبی انجام داده و در نیمه دوم راه می افتد.تاسیساتی ها فوتسال بازی نکردند و فقط ما را زدند اما بچه های ما یکدل بودند و با یکدلی این بازی را بردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 37 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالهی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

آقایون فوتسالی مثل اینکه امثال شمسایی بتون نمی رسه که اینجوری علیه اش حاشیه سازی می کنید! همون حاشیه هایی که برای گیتی چسند ایجاد کردید الان برای شمسایی ایجاد می کنید.

علی عبدی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

این دیگه خیلی تابلوه که بقیه تیم ها رو تضعیف می کنید تا دبیری و شمس جونت نتیجه بگیره . کاشکی تو آسیا هم به دادش م یرسیدید.

حسینی نسب سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

چه ظرفیت بالایی، با یک باخت می خواسته سابقه مدیرعاملی یک ماهش رو از بین ببره.

امیر سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

ظرفیت بالا رو خوب اومندی

نيروگاه سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

وحید شمسایی بى خود کرده به جادوگر آسیا فحش داده پس حاج ناصر تو اونجا چکاره بودى؟؟

عبدالهی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

ما که تو سالن چیزی ندیدیم .

یاکوزا چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۱۹

فک کنم شما یا تو سالن نبودی یا نمیدیدی

یاکوزا چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۱۷

ببین فک کردید ما جادوگر اسیارو تو هر سالنی تنها میذاریم وحید شمسایی که خوبه گنده تر از اونم نمیتونه چیزی بهش بگه. دیدیدکه وحید شمسایی تو سالن خودشون جوابشو از رو سکو گرفت وفهمید تیم ماهان و جادوگر تو هیچ شهری تنها نیستند…

بچه قم سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

وحید شمسایی تو در مقابل داش علی وفایی عددی نیستی که بخواهی بهش ناسزا بگی !! وحید شمسایی دفعه ی آخرت باشه به جادوگر آسیا توهین میکنی در غیر این صورت هر چی دیدی از چشم خودت دیدی!! حواست رو جمع کن بچه جون!! دیگه تاریخ مصرفت تموم شده داداش

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

الکی تهدید نکن بابا بذار دوبار از قم خارج شی بعد حرف بزن!

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

از قم خارج شدیم و جام حذفی رو آوردیم قم، هر کی هم گنده تر از دهنش حرف زد هم روی سکوها هم تو زمین جوابشو گرفت

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

با ۱ بازی برابر تیم های لیگی و انصراف ۱۵ تیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

دو تا بازی با شهرداری تبریز بود یکی ه تو تهران که به هر حال زمین میثاق حساب میشه که فینال بود، مگه اگه بازی فینالو مینداختن سالن هلال احمر قم، ماهان تندیس میزبان محسوب نمیشد؟با اینکه سالن حیدریان نیست! پس به هر حال میثاق میزبان بود، بقیه تیما هم اگه عرضه داشتن تا فینال میموندن، ضمن اینکه تو لیگ هم وفایی بازی پارسال ماهان تندیس با دبیری یه لایی خوشگل زد به وحید، یادش بخیر

بچه قم سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

وحید شمسایی که خارج شده چکار کرده؟؟ عددی نیست که بخواد به ساطان وفایی توهین کنه ؟؟وحید شمسایی اون از پارسال که با دبیری اومدی قم رفتی کلانتری اینم امسال که تیم تاسیسات رو به ….. کشیدی اینم فوتسال شما بازی میکنید؟؟یا کشتی یا تکواندو؟؟؟ حالا تو قم بهت بیرون و داخل رو نشون میدم!!

محمد سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و دنیاست ، حتما وفایی گنده تر از دهنش حرف زده و فحش خورده ، بازیکنهای جوان باید یاد بگیرنکه به پیشکسوت احترام بذارن ، اونم به وحید که آقای گل دنیاست.

علی عبدی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

توهین توسط هر کسی بده ولی ما که توهینی از شمسایی تو سالن نشنیدیم.

ميلاد سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

اقتداروفای مشخص شد

یاکوزا چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۲۳

وحید اسطوره بود .جادوگر گنده تر از دهنش حرف نزد، چون اسطورتون فسیل شده والان تو تیم پیشکسوتان باید بازی کنه زورش نرسید.خواست از راه دیگه ای وارد شه،ولی خبر از عاقبتش نداشت.هر که با جادوگر در افتاد ور افتاد.

اکبری سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

فقط وحید شمسایی

منوچهر سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

اخه وفایی چیه که دارین الکی گندش می’کنید؟؟؟؟؟؟؟؟وحید شمسایی خوب خرابش کرد.،تو قم هم اگر صحبت زیادی کنه اونجا هم خرابش میکنه. همچین میگین قم که انگار کجاست. وفایی بدو برو دست شمسایی رو ببوس تا تو شهر خودت خرابت نکنه. بدو یالا

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

این همه از جادوگر دریبل خورد، این همه خطا گرفت و باعث اون پنالتی ها شد و یه تنه تاسیسات رو به گل نشوند، وحید خرابش کرد؟

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

وحید شمسایی توی کنفرانس خبری معارفه اش بعنوان سرمربی تاسیسات گفته بود یه سالی رفته بودم جام رمضان قم بازی کنم دیدم یه بچه ۱۵ ساله داره همه رو دریبل میزنه، همین بچه شد علیرضا وفایی پدیده فوتسال ایران

نیروگاه، فوتسالی ترین محله ایران سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

قم کجاست؟ برو از وحید بپرس که دو ماه پیش مصاحبه اش توی همین سایت موجوده که گفته بود یه جا توی قم هست به اسم نیروگاه، خدا شاهده ۲۰ تا تیم ملی فوتسال ازش در میاد، برو بپرس، بدو یالا

عشق قم سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

وحید شمسایی فقط اینو بدون در مقابل فوتسال قم و بچه قمى هیچ نیستى

m ha سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

چی جومیدید وفایی وفایی؟؟اون موقع که وحیدشمسایی پوستراش شده بودمحبوب ترین عکس های توکشورهای دیگه وفایی رویایی داشتن ۱پوسترازاسطوره ی فوتسال ایران توسرش بود.وحیدشمسایی هرجای دنیاکه بازی کرده باافتخاراراون تیم بیرون اومده فکرمیکنیدچراوفایی پاشوازتیم قم بیرون نمیزاره؟؟عمره فوتسالی وحیدشمسایی ۲۴سال بوده اگروفایی تا۳سال دیگه تواوج مونداونوقتوبزرگش کنید.درضمن اینکه باپول برای خودت محبوبیت جمع کنی نمیشه بزرگی.

یاکوزا چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۲۹

چه جوی .اینا همه واقعیته ..در ضمن جادوگر مثل وحید شما بی تعصب نیست.در ضمن اوناسطوره ای که ازش نام میبرید ،قم اسطورش کرد.همون تماشاگر قمی زمانیکه دیگه اسمی از حسین شمس و وحید نبود دوباره به اونا اسم و رسم داد.یه خورده تحقیق کنی بد نیست که ببینی جادوگر چه پیشنهادایی از کجاها داشت.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۰۶

وفایی با پول محبوبیت جمع میکنه؟ خوبه تیمای قمی هیچ موقع پولدار نیستن، قراردادش با صبا ۲۰ میلیون بود، از همین نداری ها امثال حسن زاده و تقی زاده و وفایی و … بیرون میان، الان برو ببین اصفهان با این همه پول چند تا بازیکن ساخته؟
فکر میکنی وفایی اگه بخواد بره به یه تیم دیگه تیمی نیست که اونو بخواد؟ اگه اینجوری فکر میکنی باید به عقلت شک کرد!!!
اگه تا سه سال دیگه وفایی تو اوج نباشه دلیلش اینه که اینقدر فوتسال قم بازیکن داره که استعدادهاش یکی بعد از دیگری رو دست هم میان
همین ماهان تندیس فکر میکنی همه فوتسال قمه؟ ببین کدوم بازیکنای قمی نیستن؟ محمد دهقان-سعید تقی زاده-اصغر حسن زاده-محمد کوهستانی، همینا خودشون یه تیمن، اگه اینا هم میومدن ماهان که دیگه بدون باخت قهرمان میشدیم
افتخار فوتسال قم اینه که هم تیم خودشو تامین میکنه هم بقیه تیما رو
واقعا قطب فوتسال به این میگن، اونم با این امکانات و پولهای کم
امیدهای ماهان تندیس هم که با ۱ مساوی و بردن همه تیما قهرمان ایران شد و ۱۰ تاشون امسال تو بزرگسالان ماهان هستن
قم قطب فوتساله هر کی هم با این همه دلیل نخواد قبول کنه منطق نداره داداش

تهران سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷

وحید شمسایی سلطان ایرانه. داش وحید تو قم هم به خدمتتون میرسه

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

تو قم هم به خدمتتون میرسه؟مگه تو تهران رسیده؟

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

فقط تو خوبی ناصر شریف

سالار سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

وحید شمسایی اگه میخواهى دوباره برگردى تیم ملی بیا پیش جادوگر آسیا خواهش کن تا وساطتت رو پیش خسوس بکنه که دوباره دعوت بشى تیم ملی تا بتونى کنار جادوگر آسیا بازى کنى!!

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

برا همین که قمی ها پیشرفت نمی کنند چون حدشون تا نیروگاه بیشتر نیست.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

قمی ها پیشرفت نکردن الان؟ قطب فوتسال ایرانن دیگه، دو تاقمی جزء ۵ نفر فیکس تیم ملی هستن که از نیروگاه چهره شدن، تیم ماهان تندیس توی جام رمضان قم چهارم شد، یعنی این تیمی که الان مدعی لیگ هست توی قم قوی ترین نیست، صبای قم هم دو سال پیش بعد از نایب قهرمانی لیگ تو جام رمضان قم سوم شد، حالا تو بگو پیشرفت فوتسال قم رو چطور نمیبینی؟ علاوه بر ماهان تندیس که این بازیکنای جوون رو چهره کرده، کلی تیم توی قم هستن که پارتی اجازه ظهور بازیکناشون رو نمیده، مثل تیم آرش که قهرمان جام رمضان قم شد،علاوه بر اینها کلی بازیکن و مربی تو شهرای دیگه داریم که اگه یه تیم بشن از ماهان تندیس قوی تر میشن، مثل حسن زاده و تقی زاده و کوهستانی و دهقان و …، تو به چی میگی پیشرفت؟

زهرا پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

افتخارات باشگاهی

نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه پیمان تهران (فصل ۷۹-۷۸)
قهرمان لیگ ایران با باشگاه پیمان تهران (فصل ۸۰-۷۹)
دو بار قهرمان لیگ ایران با باشگاه استقلال تهران(۸۱-۸۰)
نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه استقلال تهران(۸۲-۸۱)
عنوان سومی لیگ ایران با باشگاه ارم کیش قم (لیگ سال ۸۳)
نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه ارم کیش قم (لیگ سال ۸۴)
نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه تام ایران خودرو (لیگ سال ۸۵)
قهرمان لیگ ایران با باشگاه تام ایران خودرو (لیگ سال ۸۶)
قهرمان لیگ ایران با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (لیگ سال ۸۷)
قهرمان لیگ ایران با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (لیگ سال ۸۸)
قهرمان باشگاههای آسیا با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (لیگ سال ۸۷)
عنوان سومی لیگ ایران با باشگاه باشگاه فولاد ماهان اصفهان (لیگ سال ۸۸-۸۹)
قهرمان لیگ ایران با باشگاه گیتی پسند اصفهان(۹۰)
قهرمان لیگ ایران با باشگاه دبیری تبریز(۱۳۹۲)

آقای گل لیگ برتر فوتسال (۷ بار)

۱۳۷۹ باشگاه پیمان تهران

۱۳۸۰ و ۱۳۸۱ باشگاه استقلال تهران

۱۳۸۴ باشگاه ارم کیش قم

۱۳۸۶ باشگاه باشگاه تام ایران خودرو

۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ باشگاه فولاد ماهان اصفهان

آقای گل جام باشگاههای فوتسال آسیا (۲۰۰۸) با ۱۷ گل زده (۱۳۸۷)
افتخارات ملی

• قهرمان ۸ دوره مسابقات آسیایی:

تایلند (سال ۲۰۰۰) تهران (سال ۲۰۰۱) اندونزی (سال ۲۰۰۲) تهران (سال ۲۰۰۳) ماکائو (سال ۲۰۰۴) ویتنام (سال۲۰۰۵) ژاپن (سال ۲۰۰۷) تایلند (سال ۲۰۰۸)

عنوان سومی مسابقات آسیایی ازبکستان (سال ۲۰۰۶) و ۲۰۱۲ امارات

قهرمان رشته فوتسال در المپیک ورزشهای سالنی آسیا

حضور و بازی در ۳ دوره جام جهانی فوتسال در سالهای۲۰۰۰ (گواتمالا)، ۲۰۰۴ (هنگ کنگ)، ۲۰۰۸ (برزیل)

بهترین بازیکن تورنمنت بین‌المللی مسکو (سال ۲۰۰۰)

افتخارات فردی

چهار دوره بهترین بازیکن مسابقات جا ملت های آسیا

تایلند (سال ۲۰۰۰)، تهران (سال ۲۰۰۳)، ژاپن (۲۰۰۷)، تایلند (سال ۲۰۰۸)

آقای گل ۸ دوره مسابقات آسیایی:

تهران (سال ۲۰۰۱)، اندونزی (سال ۲۰۰۲)، تهران (سال ۲۰۰۳)، ماکائو (سال ۲۰۰۴)، ویتنام (سال۲۰۰۵)،ازبکستان (سال ۲۰۰۶)، تایلند (سال ۲۰۰۸) امارات (سال ۲۰۱۲)

آقای گل رشته فوتسال در المپیک ورزشهای سالنی آسیا

بازیکن سال آسیا در سالهای ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ میلادی

جزو ۵ بازیکن برتر جام جهانی فوتسال ۲۰۰۸ (برزیل) بر اساس انتخاب کمیته فنی فیفا

بهترین مهاجم (راس) جهان در سال ۲۰۰۸

آقای گل جهان در رده ملی با ۳۹۲ گل زده

کاپیتان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران(۲۰۰۴ تاکنون)

رکوردار بازیهای ملی در تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۱۸۰بازی ملی

عضو تیم منتخب جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل

کاپیتان تیم منتخب ستارگان جهان ۲۰۰۹ برزیل

آقای گل و بهترین بازیکن جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۰ – اصفهان

عضو تیم منتخب ستارگان جهان ۲۰۱۰ لیبی

بهترین بازیکن جام کنفدراسیونها (لیبی)
………………………………………………..
میشه لطف کنید افتخارات کل بازیکنای قم رو بهم بگید؟؟؟؟
فک نکنم افتخارت همه بازیکناتون با هم به اندازه افتخارات وحید شمسایی باشه!!!!!

یاکوزا چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۳۳

عاشقتیم جادوگر …دوباره تو تهران نشون دادی که جواب خیلیارو چه جور به حسابشون گذاشتی . اونایی که حرفی واسه گفتن نداشتن نداشتن و خواستن از طریق حاشیه های روانی تو رو به هم بریزن با تکنیک های ناب قمی سکه یه پولشون کردی.ممنون.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

۱. شما که میگید اصفهان پول خرج میکنه : خوب اگه نمیکرد که اینهمه قهرمانی و افتخار نداشت و بازیکنارو به فوتساله بین الملل معرفی نمیکرد شما هم خساست را کنار بزارید تا به افتخارات دست پیدا کنید ۲. آقای شریفی شما تا صبح پیشه امیر خان بودی که دیدی نخوابیده!!!! ۳. شماها که به افتخارافرینا چه وحید چه هر کس دیگه بی احترامی میکنید بدونید که یه روزم کسانی مثل علیرضا به این جایگاه میرسن

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

ما وقتی یه تیم قمی بیرون از قم داریم ولی بازم مدعی هستیم نیازی نداریم با پول از شهرای دیگه بازیکن بیاریم، اصفهان بازیکن نداره مجبوره پول خرج کنه