کد خبر : 9595
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 16:10
دسته‌بندی نشده
-

جاوید:تیم ما از لحاظ فنی خوب بازی نکرد!

جاوید:تیم ما از لحاظ فنی خوب بازی نکرد!
بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: تیم حفاری اهواز برای کسب حداقل امتیاز به اصفهان آمده بود و به همین دلیل حتی کسب ۱ امتیاز بازی هم برای آن‌ها مطلوب بود و به همین دلیل روز خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید پس تساوی گیتی‌پسند اصفهان برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: بازی خوبی بود اما از لحاظ فنی تیم ما خوب بازی نکرد و نتوانستیم برنامه‌هایی را که برای این بازی در طول هفته در نظر گرفته بودیم اجرا کنیم و به همین دلیل نتوانستیم ۳ امتیاز این دیدار را بدست آوریم.
وی با اشاره به تیم ملی حفاری اهواز بیان کرد: البته تیم ملی حفاری برای کسب حداقل امتیاز به این دیدار آمده بود و به همین دلیل روز خوبی را پشت سر گذاشت اما متأسفانه ما نتوانستیم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم و با خوردن ۲ گل بد شرایط تیم تغییر کرد و نتوانستیم نتیجه مطلوب را به‎دست آوریم.
مهاجم تیم گیتی‌پسند اصفهان درباره داوری این مصاف تصریح کرد: متأسفانه در فوتسال داوری‌ها در سطح شرایط فنی فوتسال کشور نیست و داوری‌ها در حد تیم‌ها رشد نکرده است به همین دلیل ما نیز باید با شرایط داوری‌ها بسازیم.
وی درباره شرایط تیم گیتی‌پسند افزود: تیم ما از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی را در ترکیب تیم داریم و تلاش می‌کنیم تا با تمریناتی که انجام می‌دهیم جایگاه‌ مناسبی را برای گیتی‌پسند بدست آوریم.
جاوید درباره مصاف آینده گیتی‌پسند برابر مقاومت البرز خاطرنشان کرد: مقاومت تیم ناشناخته‌ای است و باید با توجه به آنالیز‌هایی که صورت می‌گیرد برنامه‌ریزی کنیم و طبق دستوارات کادر فنی جلو برویم تا بتوانیم نتیجه مناسبی بدست آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی مبنی بر برکناری فریده شجاعی به خبرنگار SBF گفت: خبر برکناری فریده شجاعی صحت ندارد چون ایشان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

وی در پاسخ به این سوال که در تیم های ملی فوتسال و فوتبال تغییراتی در کادر فنی وجود داشته است و تیم ملی فوتسال بزرگسالان هنوز بلاتکلیف است گفت: تغییرات صورت گرفته در جهت بهبود عملکرد فوتسال بوده است و افرادی که برکنار شده اند در قسمت های دیگر استفاده می شود. برای تیم ملی بزرگسالان نیز به دنبال مربی هستیم و با رفتن یک مربی نمی توان گفت کشورمان مربی خوب ایرانی ندارد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

مربیشون توی مصاحبه میگه ما خوب بودیم بازیکن میگه خوب نبودیم!
لااقل مهدی جاوید صداقت داره و میگه خوب نبودیم
مربیشون میگه نتایج بازیها نزدیکه و تیمها با یک گل میبرند یکدفعه نتایج بازیها میشه ۵ بر ۱ یا ۴ بر۱ یا ۴ بر ۲ یا ۰۰۰۰

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

اقای جاوید اینو بدونین به جز سپهر محمدی هیچکدوم خوب نیستین زنده باد داش سپهر

نیما کریمی جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۵۱

چرا بعد از سرتیتر هر خبر یه علامت تعجب میذارین؟
شما کارتون خبر رسانیه نه قضاوت کردن درباره ی اخبار فوتسال.
در ضمن اینقدم تکرارش کردین که بیمزه و تکراری شده.