کد خبر : 9569
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 12:13
-

شمسایی: به جای ماجرای قهر و آشتی با برادرم،به مسائل فنی فکر می کنم/آبرویم در خطر است!

شمسایی: به جای ماجرای قهر و آشتی با برادرم،به مسائل فنی فکر می کنم/آبرویم در خطر است!
وحید شمسایی با گردن گرفتن شکست تیمش مقابل ماهان تندیس می گوید در صورت ادامه این روند،آبروی او به خطر خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد شکست چهار بر دو روز گذشته تیمش برابر ماهان تندیس قم اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما دو بر صفر پیش بودیم، نه می‌خواهم گله کنم و نه ابراز ناراحتی، به هر حال استفاده از بازیکن جوان همین مسائل را دارد که این هم به من و مربیان تیم بازمی‌گردد و باید روی تیم کار کنیم. ما در بازی با دبیری و ماهان تندیس، در نیمه دوم پنج خطائه شدیم و از روی نقطه پنالتی چند گل خوردیم. در بازی اخیر دو بازیکن‌مان هم اخراج شدند که صددرصد درست بود.

وی که تیمش تا پایان هفته سوم، دو باخت و یک پیروزی کسب کرده، ادامه داد: راه سختی در پیش دارم و این را می‌دانم که مربیگری همین است. فقط باید شخصیت باختن را از تیمم بگیرم که این خیلی برای ما خطرناک است. به امید خدا عروسی به کوچه ما هم خواهد رسید! نیاز است که فرصت‌های‌مان را از دست ندهیم. موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و راحت گل می‌خوریم که این برای ما سم است. باید این‌ها را درست کنم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی تصریح کرد: باز هم روی حرفم هستم ما امسال جزو بالانشینان جدول هستیم، در دو هفته‌ای که لیگ به خاطر گرندپریکس تعطیل می‌شود، بیشتر روی ضعف‌های‌مان کار می‌کنیم. باید بهتر شویم وگرنه آبروی من، بازیکنان و هم مجموعه تاسیسات به خطر می‌افتد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود وحید و امیر شمسایی با هم قهر بودند و به همین دلیل برای هم گل نبردند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این حرف‌وحدیث‌ها چیست، یک جا می‌رویم می‌گویند کم حاشیه‌ترین و آرام‌ترین وحید شمسایی زندگی‌شان را دیده‌اند!، یک جا می‌گویند چرا آشتی نکردید، یک جا می‌گویند چرا قهر نکردید و ده‌ها حرف دیگر، اگر بخواهم به این حرف‌ها فکر کنم که باید در خانه بنشینم و چشم و گوشم را ببندم. فعلا که بحث فنی تیمم آنقدر برایم مهم شده که به حرف‌های ضدونقیض توجهی نمی‌کنم.

وحید شمسایی در مورد تیم برادرش هم تاکید کرد: از قبل هم گفته بودم که لیگ امسال چهار، پنج تیم مدعی دارد که چند فاکتور خیلی مهم دارند که کارشان را راحت می‌کند از جمله کادرفنی و امتیاز تماشاگر، ماهان تندیس هم از این جمله تیم‌هاست که اکنون نیز صدرنشین است. من فعلا فقط به تیم خودم فکر می‌کنم چون شرایط خوبی نداریم و این کار من است که باید اوضاع را درست کنم.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۵۳

چرا بعد از سرتیتر هر خبر یه علامت تعجب میذارین؟
شما کارتون خبر رسانیه نه قضاوت کردن درباره ی اخبار فوتسال.
در ضمن اینقدم تکرارش کردین که بیمزه و تکراری شده