کد خبر : 9573
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 14:40
-

عروجی:شرایط ماهان با صبا قابل مقایسه نیست!/صحبت از قهرمانی زود است

عروجی:شرایط ماهان با صبا قابل مقایسه نیست!/صحبت از قهرمانی زود است
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه در بازی با دبیری به‌دنبال مساوی نیستیم و برد می‌خواهیم، گفت: صحبت از قهرمانی زود بوده اما واقعیت این است که نیم نگاهی به قهرمانی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ابوالقاسم عروجی درباره پیروزی دلچسب تیم فوتسال ماهان تندیس برابر تاسیسات دریایی تهران و صدرنشینی در جدول لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: پیش از بازی با تاسیسات دریایی، پیش بینی می‌کردیم که مسابقه‌ای پر برخورد و فیزیکی در پیش داشته باشیم و سرمربی تیم هم این مسئله را به ما گوشزد کرده بود که حریف به دنبال بازی درگیرانه است اما خوشبختانه توانستیم آرامش تیمی را حفظ کنیم و پیروز شویم.
وی درباره دو گلی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه مصطفی نظری کرد گفت: با توجه به پیش بینی ما مبنی بر پرخطا بودن بازی، در تمرینات قبل از بازی با تاسیسات، روی ضربات پنالتی دوم کار کرده بودم البته حضور دروازه‌بان بزرگ و باتجربه‌ای چون مصطفی نظری در دروازه حریف به هر بازیکنی استرس وارد می‌کند اما خوشبختانه توانستم با زاویه مناسبی که به توپ دادم در ضربات پنالتی دوم موفق شوم.
بازیکن گلزن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پاسخ به اینکه آیا می‌توان ماهان تندیس ۹۳ را با صبای ۹۱ مقایسه کرد عنوان کرد: صبای ۹۱ از وجود بازیکنی چون اصغر حسن‌زاده بهره‌مند بود و در آن سال به معنای واقعی تیمی مدعی بودیم اما امسال شرایط متفاوت است زیرا غیر از ۶ یا ۷ بازیکن باتجربه ما بقیه نفرات، بازیکنان رده سنی امیدند و به همین دلیل شرایط این دو تیم را نمی‌توان با هم مقایسه کرد.
عروجی بیان کرد: صحبت از قهرمانی زود است و هدف ما از بستن این تیم جوان، پشتوانه سازی برای ۲ یا ۳ سال آینده است اما این، دلیل نمی‌شود که به قهرمانی فکر نکنیم و نیم نگاهی به موفقیت در عین جوانگرایی داریم.
وی تصریح کرد: تاسیسات دریایی تیمی قدرتمند است و وحید شمسایی آن را برای قهرمانی بسته است اما شمسایی برای اینکه فشار روانی روی تیم‌های مقابل ایجاد کند تیم‌های حریف از جمله ماهان را مدعی می‌خواند و به دنبال این است که چراغ خاموش و بی‌سر و صدا امتیازات را جمع آوری کند و به صدر جدول برسد.
بازیکن با اخلاق تیم ماهان تندیس قم درباره بازی حساس تیمش برابر دبیری تبریز خاطرنشان کرد: در تبریز به دنبال مساوی هم نیستیم بلکه هدفمان پیروزی است و با پیروزی ما برابر تاسیسات تمام لیگ می‌دانند که دو پیروزی هفته‌های نخست برابر شهید منصوری و میثاق تصادفی نبوده و به دنبال تداوم این روند مثبت در بازی با دبیری هستیم.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.