کد خبر : 9516
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:23
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: فقط و فقط به تجربه منصوری باختیم

نعمتی: فقط و فقط به تجربه منصوری باختیم
سرمربی جوان تیم فردوسی مشهد می گوید شاگرانش اسیر تجربه بالای منصوری شدند و بازی برده را با شکست عوض کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی سرمربی جوان تیم فردوسی مشهد پس از دومین شکست متوالی خود گفت:رقابتی دیدنی مقابل منصوری به نمایش گذاشتیم که باعث شد در قرچک و با حضور هواداران پرشور این تیم از میزبان پیشی بگیریم اما ناگهان روند بازی تغییر کردو در پایان نتیجه را به منصوری ها واگذار کردیم، در دقایق پایانی فشار را بر این تیم زیاد کردیم اما پاسخ عکس گرفیتم تا در ۲ دقیقه پایانی گل دریافت کنیم و در ادامه نیز تاکتیک پاورپلی نجاتمان نداد معتقدم در این بازی نتیجه را فقط و فقط به تجربه منصوری باختیم زیرا با وجود تمتم توتناییمان هنوزنمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم این در حالیست که تیم هایی با تجربه لیگ برتر که در رقابت ها ضعیف تر از ما ظاهر می شوند در لحظه های پایانی به راحتی نتیجه را از آن خود می کنند.
از لحاظ تعداد و کیفیت موقعیت از تیم منصوری بالاتر بودیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم، با وجود اینکه بازیکنان با جان و دل تمام تلاششان را برای گرفتن نتیجه به کار گرفتند اما قسمتمان در این دیدار پیروزی نبود به همین دلیل از تمامی آنها تشکر می کنم .امیدوارم در دیدارهای آینده این دو باخت را جبران کنیم.

نعمتی در مورد مصاحبه اش پیش از بازی در قرچک و نگرانی اش از جو سالن گفت : در آن مصاحبه منتصب به بنده حرف های من جور دیگری منعکس شد. آن خبرنگار به من گفت : شنیده ها این است که جو سالن قرچک بد است و تیم ها تحت فشارند، و من هم گفتم : ما هم شنیده ایم اما تا به حال به قرچک نرفته ام و امیدوارم این گونه نباشد.تنها صحبت بین ما همین بود اما پس از انتشار صحبت هایم از اینکه حرفهایم را جور دیگری بیان کردند، متعجب شدم.امیدوارم این موارد جهت دار دیگر اتتفاق نیفتد زیرا قصد بی احترامی به هیچ تیم و هواداری را نداشتم.

خوشبختانه در این بازی جو ورزشگاه عالی بود و از هواداران منصوری تشکر می کنم. و به تمام تیم ها می گویم با خیال راحت به قرچک برود و به حرفهایی که در مورد این ورزشگاه زده می شود گوش ندهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

بابا پس چی شد میگفتی قرچکیا خطرناکن؟؟!!! نظرت عوض شد…
این قرچکیا همه کینه هاشونو گذاشت برای بازی با دبیری خالی کنن

محمدعلی چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

شما نمیخواد به کسی بگی جو قرچک چه جوریه … یه عکس با شورت ورزشی نداری شدی سرمربی ؟؟؟ باید تاسف خورد به این فوتسال کشور که همش شده پول .امثال منصور مولایی و شفیعی باید بشن مربی اقا بشه سر مربی

نام ... چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵

حسین شمس قرچک نیا