کد خبر : 9727
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 12:14
-

شریفی: حیف از شمس که در لیگ مربیگری می کند/من پدر بازیکنانم،امیر برادرشان!

شریفی: حیف از شمس که در لیگ مربیگری می کند/من پدر بازیکنانم،امیر برادرشان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناصر شریفی در مورد حاشیه‌هایی که در دیدار روز گذشته تیم‌های دبیری و ماهان تندیس در سالن تبریز ایجاد شد، اظهار داشت: یک لیدر که از شکست تیمش به شدت ناراحت و عصبانی بود، جلو آمد و حرف ناشایستی زد. من جوابش را ندادم،‌ تمام تلاشم را کردم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناصر شریفی در مورد حاشیه‌هایی که در دیدار روز گذشته تیم‌های دبیری و ماهان تندیس در سالن تبریز ایجاد شد، اظهار داشت: یک لیدر که از شکست تیمش به شدت ناراحت و عصبانی بود، جلو آمد و حرف ناشایستی زد. من جوابش را ندادم،‌ تمام تلاشم را کردم که آنها را آرام کنم. حتی گفتم اگر ما برویم، خیال‌تان راحت می‌شود، به رختکن می‌روم. تماشای بازی را رها کرده و همین کار را انجام دادم.

مدیرعامل ماهان تندیس که سال گذشته حسین شمس به عنوان مدیرفنی در کنار تیمش بود، تاکید کرد: حیف است که شمس به عنوان مربی در لیگ فعالیت کند. شأن او آنقدر بالاست و کارنامه خوبی دارد که باید بالای سر همه مربیان بنشیند و بزرگی کند. او گوهر گرانقیمت فوتسال ماست. ما او را نبردیم، این یک بازی بود که به هر حال برد و باخت دارد. ما شمس را دوست داریم و او را بچه شهر خودمان می‌دانیم. بعد از بازی به خوش‌وبش با او پرداختیم.

شریفی گفت: یک جوان ناراحت بوده و احساساتی شده و حرفی زده، به نظرم نباید این موضوع اصلا بزرگ شود. ما که ریش‌سفید هستیم، نباید اجازه دهیم چنین اتفاقاتی به وجود بیاید. من دست امثال دبیری، جلالی و همه کسانی که برای ورزش خرج می‌کنند و همه قلم‌به‌دستانی که به ورزش آرامش می‌دهند را می‌بوسم. ما از هیچ تبریزی‌ای گله و ناراحتی نداریم. همه را دوست داریم. از افشین دبیری هم تشکر می‌کنم که خیلی خوب تیم ما را بدرقه کرد.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود، ما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. آنها هم زحمت کشیدند اما ما چند موقعیت دروازه خالی هم داشتیم که گل نزدیم.

شریفی در مورد اینکه تیمش اکنون با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است، خاطرنشان کرد: این صدرنشینی باعث غرور ما نشده، این نتیجه را از آن خود نمی‌دانیم، این محصول نگاهی است که خدا و امام حسین (ع) به ما دارند. بچه‌های ما قبل از هر بازی زیارت عاشورا می‌خوانند، همین به تیم کلی روحیه و انگیزه می‌دهد. ما هیچ ادعایی نداریم،‌ اگر صدر جدول را داریم از این است که همه با هم رفیقند و مرا پدر و امیر شمسایی را برادر خطاب می‌کنند. از خدا خواستیم که غرور سراغ تیم ما نیاید.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

چقدر شما با حالید حتی در زمان باخت هم برای شمس تبلیغ می کنید . بعد می گید چرا فوتسال در جا می زنه؟!

لیورپول یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

حاج ناصر فرگوسن

نام ... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

جناب آقای شریفی اصلا لازم نبود شما به لیدر یا تماشاچی حرفی بزنی!!!
چون جناب دبیری خودشان و برادرانشان که همگی در سالن بوده اند و حتما صحنه را و بی احترامی به شما را دیده اند و با این شخص هم مثل شخصی که به آقای وحید شمسایی توهین کرده بود برخورد کرده و او را به سالن راه نخواهند داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگر اینکه ۰۰۰۰

شریفی یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

استادشریفی خواهشا حرف از پدری نزن که اگریک روزی این بازیکنان ازتیم بخواهن برن …. استادشریفی خدانکرده ماهان یک بازی رو ببازه شخصیت شما مشخص میشه فعلا پدری دلسوزهستی

دلسوز یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴

نمیدونم اقای شمس و و حید شمسایی از فوتسال ایران چی میخوان
خسوس جزو بزرگترین مربی های جهان بعدش اقایون از خسوس ایراد میگیرن
اقای شمسایی ک ترسیدباتیم دبیری به بازی های اسیایی بره اقای شمس هم که رفت خراب کرد
فقط بلدید ایراد بگیرید خوب خودتونو ثابت کنید

دلسوز یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

خداروشکر علی شریفی به تیم دبیری گل زد
ولی نمیدونم بعضی ها چقدر حوصله دارند که به دنبال این مسایل اند.

منصوری یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

تو ام فقط حرف می زنی ها کدوم سرپرست انقدر صحبت می کنه

1111 یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

آقای شریفی هنوز بی احترامی بازیکنت هنگام اهدا جوایز فینال امیدها یادمون نرفته و هنوز جای دندانهای مبارک شما روی بازوی مامور حفاظت سالن بهشتی از ۲سال قبل مونده

حسین دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۱۶

هنوز محرومیت ناصر شریفی تمام نشده.سال قبل بازوی حراست مشهد را با دندان کنده بود.حالا که تیمش می بره چقدر با شخصیت شده.اگر می خواهید شریفی را بشناسید بیایید قم سابقه اش برای همه مشخصه.سال قبل که از تیم بیرونش کرده بودند به خاطر ناراحتی برد ماهان تندیس از دبیری در قم از وحید شمسایی و دبیری حمایت می کرد.
شریفی بخاطر بازی کردن پسرش خیلی از بازیکن شایسته قم رو از تیم بیرون گذاشته امیر شمسایی هم با همین حربه و سیاست بازی فعلا رگ خواب شریفی رو تودستش داره.
شریفی برای اینکه پسرش مصاحبه کنه نصف شب به در خانه مجریا ن تلویزیون و خبرنگاران قم رفته و همه را تهدید کرده.