کد خبر : 9893
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 13:38
-

خبیری:وضعیت میثاق رو به رشد است/با لک یکسال دیگر هم تمدید می کنیم

خبیری:وضعیت میثاق رو به رشد است/با لک یکسال دیگر هم تمدید می کنیم
مدیرعامل باشگاه میثاق تهران گفت: پیشنهاد تمدید قرارداد با رضا لک را به او ارائه کرده‌ایم و قصد داریم برای فصل بعد هم از هم‌اکنون با وی قرارداد ببندیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین خبیری در مورد حرف‌هایی که این روزها در مورد میثاق مطرح می‌شود، اظهار داشت: ما به حرف‌ها توجهی نداریم و نسبت به آنها حساسیت نشان نمی‌دهیم که بخواهیم هر روز جواب این و آن را بدهیم. این طبیعت فوتسال و فوتبال است که همیشه یک سری آدم وجود دارند که نسبت به عملکرد همکارشان انتقاد دارند، بعضی از انتقادها هم معنی‌دار و بامنظور است و برخی هم از سر دلسوزی است. اگر انتقادی که درست باشد حتما استفاده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه محمود خوراکچی علیه صحبت‌های اخیر لک مصاحبه‌ای داشته، تاکید کرد: بعید می‌دانم انتقادهای او جهت‌دار باشد. چون یک مربی می‌داند که انتقادات غیرمنصفانه چقدر مربی را آزار می‌دهد. خوراکچی جزو مربیان خوب بوده و اگر چند صباحی هم بیرون بماند، باز هم برای تیم گرفتن نیازی به مصاحبه ندارد که خودش را به تیمی تحمیل کند. او دوباره تیم می‌گیرد و عیارش را در مربیگری نشان خواهد داد.

خبیری با تاکید بر اعتماد باشگاه به رضا لک، گفت: ما به کار لک ایمان داریم. او یکی از بهترین مربیان لیگ است و آینده خوبی پیش رویش قرار دارد. همین که انتظار همه از میثاق این است که جزو مدعیان باشد، نشان از اعتبار تیم ما دارد. گرچه در چهار هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته‌ایم و ما هم از نتایج راضی نیستیم اما چیزی که مهم است، نتیجه‌ای است که در پایان لیگ به دست می‌آید. به عقیده من، وضعیت تیم رو به رشد است، ما چون کارمان را دیر شروع کردیم، نتیجه تا اینجای کار خیلی خوب نبوده، اما با کمک کادرفنی و بازیکنان در هفته‌های پیش رو، بهتر عمل خواهیم کرد.

مدیرعامل میثاق در مورد دو بازی پیش روی تیمش تصریح کرد: شاید بگویند دیدار با راه ساری و شهرداری ساوه نسبتا آسان است اما در لیگ امسال هیچ دیداری را نمی‌توان ساده فرض کرد. کسی فکرش را نمی‌کرد که همین تیم ماهان تندیس، دبیری و تاسیسات را شکست دهد و به این شکل از تیم‌های دیگر در صدر جدول فاصله بگیرد.

خبیری با اعلام این خبر که باشگاه میثاق خواستار دوساله کردن قرارداد لک است، گفت: ما پیشنهاد تمدید قرارداد با رضا لک را به او ارائه کرده‌ایم و قصد داریم برای فصل بعد هم از هم‌اکنون با وی قرارداد ببندیم. تقریبا هم در این زمینه با لک به توافق رسیده‌ایم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

خدا بابای محمود خوراکچی بیامورزه ک امد میثاق از افتادن رده ١١.١٢ اورد بالا ک شما الان کلاس بیزاریم میثاق همون ١٠ …١١ زیادشم هست

Reza شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

اگه خوراکچى مربى بود بدون تیم نمیموند

محمدی شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

واقعاهم وضعیت میثاق روبه رشداست (بستگی داره تعریف شماازرشدچی باشه)

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

خوب ۵تابازی ۵امتیازعالیه.چرادوساله تمدیدکنیدبیست ساله بهتره(براخنده)