کد خبر : 9881
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 12:28
دسته‌بندی نشده
-

مدیرعامل پایاسازه: قرعه سخت کار ما را مشکل کرد/من و فخیم مشکل تیم را در کادر فنی نمی دانیم

مدیرعامل پایاسازه: قرعه سخت کار ما را مشکل کرد/من و فخیم مشکل تیم را در کادر فنی نمی دانیم
مدیرعامل باشگاه پایاسازه تبریز معتقد است قرعه سخت مسابقات امسال برای تیمش باعث بروز مشکلاتی برای نتیجه گیری آنها شده است.

مجید زارعی مدیرعامل باشگاه پایاسازه تبریز در سوال خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط تیمش گفت: من مدیرعامل تیم هستم و درست نیست که در مورد مسایل فنی اظهار نظر کنم. معتقد هستم که قرعه سختی نصیب تیم ما شده است و چون تیم ما تیمی جوان است و بخاطر مشکلات انتقال تیم تمرینات پیش از فصل را دیر شروع کردیم بر مشکلات ما افزوده است.

وی ادامه داد: بازیکنان هم از شکست برابر تاسیسات دریایی ناراحت هستند بخاطر همین هم قسم شده اند از قم دست خالی برنگردند هرچند تیم ماهان تندیس این روزها آماده است و با حداکثر امتیازات در صدر قرار دارد ولی در تیم ما هم انگیزه و رفاقت حرف اول را می زند.

زارعی همچنین در مورد شایعه تغییر در کادرفنی نیز گفت: سیاست باشگاه پایا سازه استفاده از مربی بومی بود و با توجه به کارنامه آقای قضایی که کارنامه خوبی است این مربی را انتخاب کرده ایم. آقای فرهاد فخیم  به عنوان مدیر فنی تیم و خودم هم با توجه به سبقه فوتسالی که دارم مشکل تیم را در کادرفنی نمی دانیم و با تمام وجود از کادر فنی حمایت می کنیم. در بازی گذشته نیز شاهد بودیم که تیم از لحاظ فنی خیلی بهتر از تاسیسات کار کرد ولی مشکل کم تجربگی و عدم خودباوری با اشتباهات داوری دست به دست داد تا تیم ما بازنده بازی باشد.

وی در مورد شایعه بازگشتش به زمین نیز گفت:با فشار و توصیه اطرافیان قصد چنین کاری را داشتم و حتی چند جلسه با تیم تمرین هم کردم ولی پس از بازگشت مالک باشگاه از سفر خارج از کشور با بازگشت من به فوتسال مخالفت کرد و خواستارم فعالیتم تنها به عنوان مدیرعامل شد.

زارعی در خاتمه افزود: در تیم ما رفاقت حرف اول را می زند به طوری که بستن قرارداد کل بازیکنانمان کمتر از ۲۰ دقیقه طول کشید و همه آن ها بخاطر رفاقتی که داشتند سفید امضاء کردند و من اینجا اطمینان می دهم که با تلاش کادرفنی و بازیکنان در آخر فصل جز ۸ تیم خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.